opdatering af bios på K7M bundkort
Fra : Poul Johannsen

Dato : 08-06-02 13:19

Hej

På ASUS hjemmeside ligger der en ny bios (1013) til ASUS-K7M bundkort, men
det er kun en beta 2.
Er der nogen, der har prøvet den (bios 1013). Jeg kører nemlig med bios 1009
og vil gerne hører om det kan betale sig at opdaterer til den nye bios 1013
og nu er den jo kun i betaversion.
Og gad vide hvornår den kommer i en finalversion og hvad der er af ændringer
i den. Nogen der ved noget om det ?

Hilsen Poul

Fra : flopper

Dato : 08-06-02 18:42

Poul Johannsen wrote:

> [...]
> og nu er den jo kun i betaversion.
> Og gad vide hvornår den kommer i en finalversion og hvad der er af ændringer

har du en link til den ny bios

Fra : Poul Johannsen

Dato : 08-06-02 19:28

Ja kan ikke husker den fulde link, men via www.asus.com og valg europe.
I venstre side kan du via linie valger software download ( sa vidt jeg kan
huske) men nar jeg kommer der til far jeg en microsoft VBscipt fejl. Hvad
det end betyder.

Hilsen Poul

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 17-06-02 20:18

flopper wrote:
> har du en link til den ny bios

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Slot_A/AMD_Chipset/AMD_751/K7M/Km1009.zip

og brænder programmet:

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Slot_A/AMD_Chipset/AMD_751/amifl827.zip

skulle virke direkte fra din browser også..

Dennis

ps: du bruger Central European encoding? kan du ikke skifte til en
ISO8859-1 istedet.. eller -15 for Euro.. :)