Hvad er der galt med Windows 2000????
Fra : Nisse

Dato : 08-06-02 12:57

Hej

Jeg håber en kan hjælpe mig med følgende problem. I et netværk hvor
domæne controlleren er en Windows NT maskine og jeg prøver at komme på
domænet med Windows 2000 får jeg følgende fejlmeddelelse: Domænet kan
ikke nås eller der er ikke adgang til domænet. På NT maskinen er jeg
oprettet som bruger/ administrator med dertilhørende brugerkonto.
Under Windows 2000 kan jeg se det pågældende domæne med de tilhørende
computer under 'andre computer'. Hvad er problemet??? HJÆLP!!!!!

mvh Thomas

Fra : Steffen Møller Peder~

Dato : 08-06-02 13:58

Hej

Kan du pinge maskinen?

Steffen
Net-leksikon www.s-p.dk

Fra : Nisse

Dato : 08-06-02 16:32

Jeps

Jeg kan også komme hen til at skulle skrive adgangskode for at få
adgang til NT maskinen. Her får jeg dog ikke tilladelse til at se
anden end login dialogen.

Fra : Thomas B. Johansen

Dato : 08-06-02 19:00

har win2k puter en konto i domain ?

Fra : Nisse

Dato : 09-06-02 08:28

Ja Win2k puteren har også en konto på domænet.

Jeg har installeret Windows 2000 i stedet for Windows ME. Men nu kan
jeg ikke komme på domænet længere!! Jeg har prøvet at oprette puteren
på domænet igen, men det virker stadig ikke.

Mvh Thomas