8210 - Display forvrænger/falder ud
Fra : Peter E K

Dato : 08-06-02 11:32

Hej, jeg mener at have hørt at der var en løsning på ovenstående prob. Noget
med at en plasitkdims sad i spænd og at man kan fjerne den.

Er der nogen der kan huske det?

Vh Peter

Fra : Devast8or

Dato : 08-06-02 13:07

Det er en lille kontaktpude-fætter der ikke virker som den skal. Hvis den
bliver skiftet skulle din fon virke igen. Jeg fik min skiftet for ~½ år
siden og den har virket perfekt lige siden.

Det koster nok en halv arm hvis du går ind i en nokia forretning (medmindre
der stadig er garanti på). Jeg fik det gjort for 100,- +porto IIRC hos nogle
på Fyn (www.modify.dk mener jeg de hed).

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Søren Larsen

Dato : 08-06-02 14:24

Jeps, det er den lille ledende gummistremmel der danner kontakt imellem
print og display der skal skiftes.

Jeg kan klare det for dig i Aalborg.

Mvh.
Søren Larsen

-------
Blåt, rødt og hvidt lys monteres i Nokia telefoner.
Unlock af Siemens, Ericsson og Nokia i Aalborg og klarer det mens du venter.
Displays sælges til de fleste Nokia-modeller.
www.sylcon.dk
-------

Fra : nasty.bird

Dato : 09-06-02 02:50

jeg har fikset det på min egen i sin tid... jeg brugte lille tang, og en
tændstik som skruetrækker... Det er ikke så svært. Jeg hjælper dig gerne med
det i Odense, hvis det er...