sende filer fra T68i til pc over bluetooth
Fra : nasty.bird

Dato : 08-06-02 11:31

Er der nogen her i gruppen, som har haft succes med at sende fx billeder fra
T68i til pc via et bluetooth link?

Jeg har et mca-20 kamera til telefonen, og det er jo nærliggende at ville
overføre billederne fra telefonen til min notebook, som har både IR og
bluetooth indbygget...

Det mærkelige er, at jeg kan sende billeder begge veje med IR, men med
bluetooth kan jeg kun sende billeder *til* telefonen... helt uden problemer.

Hvis jeg går ind under 'mine billeder' og vælger 'send billede' > 'Via
bluetooth' sker der ingenting. Telefonen siger 'søger' og 'Ingen enheder
fundet'...

Er der nogen der har prøvet noget tilsvarende? Eventuelt fået det til at
virke? :)

mvh
holmes...