Opr. Logo til Telmore kunde....
Fra : J a c o b S t r u e

Dato : 08-06-02 10:39

Hejsa Alle.

Jeg er interesseret i at få et operatør logo til min Nokia 6510, problemet
er bare at jeg er Telmore kunde! De steder jeg kan finde logo'er (skidt med
at de koster en 10'er) kan man kun sende dem hvis man er TDC, Sonofon, Telia
eller Orange kunde.
Nogen der ved hvor jeg kan købe mig til et logo som Telmore kunde??

Jacob, Aalborg.

Fra : **TRADS**

Dato : 08-06-02 10:56

Prøv her:
http://www.mobital.dk/dk/t-logo.asp?m=showLogos&typ=logo

Fra : **TRADS**

Dato : 08-06-02 11:03

Ps: skriv TELMORE i søg

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 08-06-02 11:31

> Nogen der ved hvor jeg kan købe mig til et logo som Telmore kunde??

Du kan bare bruge dem hvor der står Teledanmark... Da de kører på samme
net..

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : **TRADS**

Dato : 08-06-02 12:08

Hvad har det med hans ønske at gøre ???
Han har Telmore Abb og ønsker sig et Telmore Logo.
Hvorfor skulle han så have at der står TeleDanmark i sin mobilos bare fordi
der bruger deres sende master ????

Hvorfor står der så ikke Philips uden på et B&O fjernsyn.?? For det da
indmad fra Philips der er i et b&o tv ????

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-06-02 12:28

**TRADS** skrev:

>Hvad har det med hans ønske at gøre ???
>Han har Telmore Abb og ønsker sig et Telmore Logo.

Jeg tror I begge har misforstået det.

Jeg tror ikke nødvendigvis Jacob ønsker et Telmore-logo, men han vil
blot gerne have et logo tilsendt til sin telefon, som er med
Telmore-abonnement.

Det kan IKKE lade sig gøre at benytte services med overtakstserede
SMSer hos Telmore endnu.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 08-06-02 15:38

> Det kan IKKE lade sig gøre at benytte services med overtakstserede
> SMSer hos Telmore endnu.

Ok min fejl... Det er også lang tid siden jeg har brugt logo'er på min
telmore telefon, men den gang (da det ikke var så dyrt) da kunne man da bare
bruge teledk....

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Tinky Winky

Dato : 08-06-02 13:44

> Hvorfor står der så ikke Philips uden på et B&O fjernsyn.?? For det da
> indmad fra Philips der er i et b&o tv ????

OT: Nogle dele er de samme. Ligesom nogle Skoda og Audi dele er de samme.

Fra : Devast8or

Dato : 08-06-02 13:09

Gør som jeg gjorde: Tegn logoet selv (Paint er fint til dette formål) og
send logoet til telefonen med SmartSMS (kræver dog et modem).

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Kim Kirckhoff

Dato : 08-06-02 16:48

"J a c o b S t r u e" <struenospam@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved hvor jeg kan købe mig til et logo som Telmore kunde??

Prøv at logge ind på din telmore konto og klik på MoreFun. Logoer,
billedbeskeder og ringetoner koster 8kr. som trækkes fra din konto.

Kim

Fra : J a c o b S t r u e

Dato : 10-06-02 09:14

Jeg Takker til Kim Kirckhoff for det bræcise og meget anvendelige svar. Jeg
har fået et logo takket være ham.

Jacob.

Fra : **TRADS**

Dato : 10-06-02 15:29

> Jeg Takker til Kim Kirckhoff for det bræcise og meget anvendelige svar.
Jeg
> har fået et logo takket være ham.

Og Fuck vi andre for at ville hjælpe dig!! selv tak