Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital med lukketidsprioritering ?
Fra : Herman

Dato : 08-06-02 08:15

Mit gamle Olympus C-920 zoom står foran udskiftning, for jeg savner en
lukketidsprioritering eller eventuelt en blændeprioritering (hvis det er
billigere).
Olympus C-3020 Z er oppe i en prisklasse ( ca 4500 kr), hvor jeg ikke vil.

Hvilke andre muligheder findes der, når der skal være tale om en rimelig
kvalitet ?

Jeg ved godt at der er en vis træthed her i gruppen mht. denne slags
spørgsmål, men jeg har altså lavet en del søgning og er ikke blevet ret
meget klogere.
--
Hilsen Herman.

Fra : emj

Dato : 08-06-02 08:42

Herman skrev i <3d01af0a$0$8949$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

> [...]
>billigere).
>Olympus C-3020 Z er oppe i en prisklasse ( ca 4500 kr), hvor jeg ikke vil.

Alligevel synes jeg du skal overveje pris endnu engang
I august kommer Olympus C-720 ULTRA ZOOM (ca. 5.500)
Se den på www.olympus.dk

>Hvilke andre muligheder findes der, når der skal være tale om en rimelig
>kvalitet ?
Når du ikke vil have pungen op, så vær opmærksom på, at du har nogle
Smartmediakort og at det kun er Olympus, der bruger den type kort.
Måske har du en cardreader, der kun kan læse smartmediakort osv

Der følger så nogle ekstraudgifter med ved at skifte til andet mærke
end Olympus.
Hilsen emj
--
www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 08-06-02 09:09

Hej Emj.
Smart Media kort bruges da af flere en Olympus. Blot lige for at nævne et
par af de mærker jeg husker på stående fod : Fuji og Toshiba
venlig hilsen
Flemming Aagaard

Fra : Tom Wagner

Dato : 08-06-02 10:09

On Sat, 8 Jun 2002 10:09:17 +0200, "Flemming Aagaard"

>Smart Media kort bruges da af flere en Olympus. Blot lige for at nævne et
>par af de mærker jeg husker på stående fod : Fuji og Toshiba

Ja og Agfa og Ricoh, men det er en god idé at tænke over, om det
udstyr, man har, kan bruges i det nye kamera.

Tom

Fra : Herman

Dato : 08-06-02 17:02

> Herman skrev

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Alligevel synes jeg du skal overveje pris endnu engang

Jeg har kun en kortlæser og et enkelt kort, så det er ikke nogen formue jeg
har investeret.

> I august kommer Olympus C-720 ULTRA ZOOM (ca. 5.500)

Både 4500 og 5500 er for meget for mig, findes der ikke noget billigere ?
--
Hilsen Herman.