MS Windows
briani 27239
Boot CD winXP hvordan?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 08-06-02 07:30

Hvordan laver jeg en boot CD til intallation af winXP ? Det er til en bærbar
uden diskettedrev.

mvh Thomas

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 08-06-02 07:33

WinXP CD'en er bootable, så det skulle ikke være nødvendtigt at lave en boot
CD selv!

Mvh. Brian

Fra : Thomas Hjort

Dato : 08-06-02 08:30

"Brian Bilenberg" <brian@bilenberg.dk> skrev i en meddelelse
> WinXP CD'en er bootable, så det skulle ikke være nødvendtigt at lave en
boot
> CD selv!
>
> Mvh. Brian

OK, dvs at jeg bare propper CD'en i den bærbar efter at jeg har formatteret
den først?

Mvh Thomas

Fra : Leony

Dato : 08-06-02 08:58

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> OK, dvs at jeg bare propper CD'en i den bærbar efter at jeg har
formatteret
> den først?

Ja.
Husk at sætte bootrækkefølgen i BIOS så dit cd drev står som første boot
device.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Thomas Hjort

Dato : 08-06-02 09:12

> [...]
> formatteret
>
> Ja.
> Husk at sætte bootrækkefølgen i BIOS så dit cd drev står som første boot

Tak for det, jeg er allerede på sagen ;)

Mvh Thomas

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 08-06-02 09:22

Du behøves ikke formatere først det klarer XP installationen for dig (-
inkl. partitionereing).

Fra : Thomas Hjort

Dato : 08-06-02 12:42

> Du behøves ikke formatere først det klarer XP installationen for dig (-
> inkl. partitionereing).
>
> Mvh. Brian

Ja, det er efterhånden blevet alt for let :)

Mvh Thomas