Vedr. Bølling og Hammerum herreder
Fra : Arne Feldborg

Dato : 07-06-02 23:56

Bente og Kaj Henriksen er nu færdige med indtastningen af de sidste to
af de ialt 48 tællinger, de havde reserveret i Bølling herred.
Hermed er hele Bølling herred indtastet for perioden 1787 til 1850.!

Se også:
http://www.haunstrup.dk/feldborg/genealogi/download/bolling.html

Hermed en stor og varm tak til:
Bente og Kaj Henriksen, Chr. Langelund, Magnus Pedersen og Poul D. C.
Christensen, fordi de - udover at indtaste til Kip projektet - også har
valgt også at stille deres filer til fri download, samt til rådighed for
Det lokalhistoriske arkiv i Herning.

I Hammerum herred går det stille og roligt fremad (se URL i min
sigantur). Desværre er der et par indtastere som, på trods af forlængst
afgivne tilsagn, endnu ikke har sendt deres filer.

Dette blokerer delvist for at kunne oprette en samlet database i lokalt
regi for hele Hammerum herred. Samt for at kunne lægge komplette
udprintede tællinger ud på lokalarkiverne.

Så jeg vil gerne her benytte lejligheden til, at opfordre de pågældende
til snarest at opfylde de givne løfter.

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Evan Agerbo

Dato : 08-06-02 10:14

Jo mange tak for det fine arbejde, men der kan ikke downloades fra Hanning
1840 og 1850

VH E Agerbo

Fra : Arne Feldborg

Dato : 08-06-02 18:19

"Evan Agerbo" <Agerbo@mail1.stofanet.dk> skrev Sat, 8 Jun 2002 11:14:28
+0200

>Jo mange tak for det fine arbejde, men der kan ikke downloades fra Hanning
>1840 og 1850

Upsss.

Det skulle være i orden nu, undskyld ulejligheden.

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Evan Agerbo

Dato : 08-06-02 23:51