MS Windows
briani 27239
ekstra hd inst???
Fra : xsnp

Dato : 07-06-02 22:33

jeg skal ha installeret en ekstra hd , men hvordan kommer jeg igang ?
styresystemet er xp home jeg har i forvejen 1 stk 10gb hardisk helt ren
kun med xp på , jeg har koblet den nye 60 gb hd på som secd-slave. skal
der gøres noget i bios setup eller ???
er der nogen der kan gi et svar eller henvise til et sted på nettet hvor
der er hjælp at hendte.
jeg ved at den nye hd skal formateres men hvordan får jeg "kontakt med
den"

håber på hjælp!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten C

Dato : 08-06-02 00:39

"xsnp" <xsnp.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> der er hjælp at hendte.
> jeg ved at den nye hd skal formateres men hvordan får jeg "kontakt med

Ja, den skal findes i BIOS. Sandsynligvis under et af de første to punkter.
Herefter skal du ind i Kontrolpanel i Windows, og herefter formattere.

mvh Morten C.