IE6 og mouseover
Fra : Jens Christian Larse~

Dato : 07-06-02 21:50

Hej!
Kan nogen give mig et tip til hvad der er galt.
På min hjemmeside http://hjem.get2net.dk/darlyngs benytter jeg mouse-over
og mouse-out til at lave en sjov lille effekt på mine menuknapper.
MEN, hvis man ser på siden med IE6 bliver knapperne ved med at blinke på en
underlig måde og bliver man ved med at køre frem og tilbage over knapperne
forsvinder de helt.
Problemet findes ikke hvis man ser siden med IE5.5

vh.
JCLarsen

--
Slet zz ved svar til e-mail

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 07-06-02 21:55

"Jens Christian Larsen" <jc.larsen@get2netzz.dk> wrote in message

> [...]
en
> underlig måde og bliver man ved med at køre frem og tilbage over knapperne

??????????? Virker fint med IE6 og WinXP herfra Aalborg

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk

Fra : Jönson

Dato : 08-06-02 15:21

"Jens Christian Larsen" <jc.larsen@get2netzz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> underlig måde og bliver man ved med at køre frem og tilbage over knapperne

Virker fint hos mig med IE 6.0

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 10-06-02 10:35

> [...]
> og mouse-out til at lave en sjov lille effekt på mine menuknapper.
> MEN, hvis man ser på siden med IE6 bliver knapperne ved med at blinke på

Også fint her, med IE6 i XP

Lars B

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-06-02 13:35

Mon, 10 Jun 2002 11:35:05 +0200, skrev "Lars B. Jensen"
<lars@zulfo.dk>:

>Også fint her, med IE6 i XP

Men, der er noget galt med tabellerne, prøv at se siden i en
anden browser end IE.