Maibritts Digte
Fra : Henning

Dato : 07-06-02 21:25

FUCK DET LYSERØDE DUKKEHUS
ELSK KUN MED DØDEN
VÆRD HVAD DU ALDRIG BLIVER

i denne tv serie lever kun de hule
i min verden hersker de kloge dem der kan tænke
i min lille ideologi er folk i stand til at elske ikke kun prale med deres
ydre
i livets kerne er alting tilstede og rent faktisk der

Lidt af min sandhed

Der er de mennesker der lader som om de har et liv.

Der går til fester, køber dyrt tøj og skjuler sig bag en facade.

Og så er der de mennesker der ikke gider at lade som om.

De mennesker der går rundt som zombier, i deres egen verden.

Måske er det ikke fordi de ikke gider, måske er det fordi de ikke tør.

Fordi deres egen verden er bedre end den virkelige.

Men selvom det er rigtigt, er nogen af dem der lader som om, lige så svage.

Eller måske mere, de har så lidt mod at de bliver nødt til at rakke ned på
zombierne, for at føle at de er noget værd.

Men det er de ikke, eller er de.

Står der ikke i Biblen at ALLE er noget værd ?

At vi skal elske hinanden ?

Eller står der det modsatte ?

Står der at vi skal hade hinanden som Kain og Abel?

At vi skal være misundelige, jaloux ?

Men hvem siger egentlig at vi skal leve efter Biblen ?

At vi kan stole på Biblen ?

Stole på nogen ?

Det eneste der er sikkert her i livet er det mest retfærdige, det mest
uretfærdige.

Det er at vi skal dø.

Maibritt

Fra : Morten C

Dato : 08-06-02 00:32

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> FUCK DET LYSERØDE DUKKEHUS
> ELSK KUN MED DØDEN
> VÆRD HVAD DU ALDRIG BLIVER

Hvad er det? Måske er der også en mening med det? Måske er der også en
mening med drømme, der aldrig går i opfyldelse.

> [...]
>

> Der er de mennesker der lader som om de har et liv.
>
> Der går til fester, køber dyrt tøj og skjuler sig bag en facade.

Måske er det sådan man lever?

> [...]
>
> Måske er det ikke fordi de ikke gider, måske er det fordi de ikke tør.
>
> Fordi deres egen verden er bedre end den virkelige.

Hvad er den virkelige verden?

> [...]
>
> At vi kan stole på Biblen ?
>
> Stole på nogen ?
>
> Det eneste der er sikkert her i livet er det mest retfærdige, det mest

Uforståeligt. Hvorfor skal jeg dø?

> Maibritt

mc
Morten C