MS Windows
briani 27239
XP - mystisk problem vedr. tastatur
Fra : preben nielsen

Dato : 07-06-02 21:19

Har netop eksperimenteret med fjernsupport mellem en af de
stationære maskiner og den bærbare, og nu er der opstået et
problem med en af brugerne på den bærbare.

Kort sagt: Tastaturet giver forkerte tegn, f.eks. bliver "p" til
"-" og mange af de alm. bogstaver bliver til tal.

Dette er prøvet for at finde en løsning:

1. Genstart af maskinen
2. Ændring af sprog og tilbage igen til dansk
3. Ændring af tastatur-layout og tilbage igen til dansk

Intet virker !

Skifter jeg til anden bruger på samme maskine, så er der intet
galt.

Forslag modtages (meget) gerne !

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Svend Nielsen

Dato : 07-06-02 21:25

Det skulle vel ikke være numlock der er slået til ?

Svend

Fra : preben nielsen

Dato : 07-06-02 21:40

"Svend Nielsen" <svend.nielsen@worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:KE8M8.20161$N46.953111@news010.worldonline.dk...
> Det skulle vel ikke være numlock der er slået til ?

Nope

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Klaus Jensen

Dato : 08-06-02 15:23

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message
> Kort sagt: Tastaturet giver forkerte tegn, f.eks. bliver "p" til
> "-" og mange af de alm. bogstaver bliver til tal.

Min Dell-bærbare gør det nogen gange, når jeg har skiftet mellem eksternt
tastatur og det indbyggede. På den skal man trykke på ¨netop NumLock. Måske
er det ikke lige numlock på din, men måske noget lignende?

- Klaus