Nu har hun en Kæreste
Fra : Millie

Dato : 07-06-02 20:15

Hej!
Min 4-årige datter Linea og jeg sad her til aften og satte fine
forstørrelser ( de var nemlig på tilbud) af et "superskud" af hende i
rammer.
En til mormor og morfar, en til moster, en til storesøster...og en til
Philip!!
Philip!!?? Hendes børnehaveven?? Ja! Mor, ved du hvor Philip bor??
Det fandt jeg så ud af, og så fik jeg hele historien om, hvordan de var
blevet kærester i dag, om kys og bankende hjerter, løb ned ad bakken hånd i
hånd osv.
Der var ingen betænkningstid. Ud i bilen og ud til Philips hus. Hun gik selv
op med billedet, mor ringede på..og Philip åbnede!
De to børn fik julelys i øjnene, Philips mor lidt overrasket, men i løbet af
2 sek. var de to væk, så jeg kørte hjem igen..og venter nu..kl. 21.13 stadig
på, at Philips mor skal ringe og Linea skal hentes.
Det er simpelthen så rørende!!
Men man er nu urolig, når pigebarnet er ude med kæresten så sent..især når
hun kun er 4!!

Hilsen Millie

Fra : Charlotte Gullach

Dato : 08-06-02 09:18

Hej Mille.

Min datter havde også en kæreste gennem hele børnehavealderen, og da vi
boede i udladet blev hun sågar forlovet i en alder af 5. Det er en af de
ting jeg fornemmer ligge latent gennem hele barndommen, men når de bliver
større bliver det mere "hemmeligt" og ikke så åbenlyse deklareringer...*s*

Mvh.
golden

Fra : Morten C

Dato : 08-06-02 21:08

"Millie" <beks@mail.dk> wrote in message
[Snip]

Nuttet. :)

mvh mc

Fra : MM

Dato : 08-06-02 21:56

> [...]
> Det er simpelthen så rørende!!
> Men man er nu urolig, når pigebarnet er ude med kæresten så sent..især når

Iiiih hvor kært.

--

Venlig hilsen Mia
fjern xxx i mailadressen

Fra : Gitte

Dato : 09-06-02 11:24

Hej
Hvor der det dejligt at høre den slags små historier

MVH
Gitte