Mike Tramp.
Fra : Kim

Dato : 07-06-02 19:54

Hvis nogen skulle have muligheden for at scanne et billede af Mike
Tramp/Michael Trampenau
fra den glade Mabel tid ind og sende det til mig, ville jeg blive glad.

Mange hilsener
Kim

Fra : Heidi

Dato : 07-06-02 20:33

"Kim" <kimvestergaard@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3d01036d$0$8973$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvis nogen skulle have muligheden for at scanne et billede af Mike
> Tramp/Michael Trampenau
> fra den glade Mabel tid ind og sende det til mig, ville jeg blive glad.

Det er godt nok noget ældre end fra Mabel-tiden, men der er et meget
sødt et her:
http://users.cybercity.dk/~bse5560/mtvu.html

Og her er så et rigtigt Mabel-billede:
http://home6.inet.tele.dk/abekat/mike7.html

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes