MS Windows
briani 27239
Win98 start menu - hver gang
Fra : Børgesen

Dato : 07-06-02 16:18

Min w98se kører perfekt og lukker perfekt (tro det eller ej).

Ikke deste mindre starter den konsekvent med en start-menu, hvor jeg kan
vælge, om jeg vil starte normalt, i fejlsikret tilstand osv. svo. uanset om
det er en koldstart eller genstart.

Vælges "normal" kører alt normalt det til trods.

Jeg har selv prøvet at starte i fejlsikret tilstand, i håb om måske at
"rense" en fejlindstilling.
Scandisk finder ingen noget.

Nogen bud på hvorfor?

Børgesen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-06-02 16:55

In dk.edb.system.ms-windows, Børgesen wrote:

> [...]
>
>Vælges "normal" kører alt normalt det til trods.
>
>Jeg har selv prøvet at starte i fejlsikret tilstand, i håb om måske at

Er der ikke en linje i filen MSDOS.sys der hedder noget lignende
"Bootmenu=1"? Ellers husker jeg i hvert fald meget forkert. Sæt den
til "Bootmenu=0" i stedet.

--
Lars Stokholm

Fra : Børgesen

Dato : 10-06-02 08:01

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke en linje i filen MSDOS.sys der hedder noget lignende
> "Bootmenu=1"? Ellers husker jeg i hvert fald meget forkert. Sæt den
> til "Bootmenu=0" i stedet.

Thankyou Master!

....og nu har jeg sidet i 5 måneder (helt præsist siden en af-installation af
Office97) og sagt OK til at starte normalt hver dag...

Thankyou Obi One.

Børgesen