Volt på Abit zm6 > 1,70 volt, hvordan?
Fra : m-olesen

Dato : 07-06-02 16:16

Hej.

Jeg kan maks still c.volt til 1,70 i softmenuen, kan man på nogen måde få
den længer op??

-MO-

Fra : raven

Dato : 08-06-02 19:01

On Fri, 7 Jun 2002 17:16:11 +0200, "m-olesen" <m.olesen@pc.dk> wrote:

>Hej.
>
>Jeg kan maks still c.volt til 1,70 i softmenuen, kan man på nogen måde få
>den længer op??

Det er default aflæst på cpu plus 0.25 volt.

Det lyder underligt, at din cpu skulle have default spænding på 1.45
volt.

Har du valgt User Defined ?

Hvilken cpu er det ? Jeg har da kunnet stille op til 1.95 volt på mine
celerons.

Hvis du er med på det mere vilde, så kan du modificere den default
spænding bundkort aflæser på cpu'en. Når du har gjort det skal du
resette cmos jumper, og gå i bios og sætte user defined igen.

http://www.hyperformance-pc.com/intel_vid.htm

mvh

John

Fra : m-olesen

Dato : 10-06-02 16:16

> Det lyder underligt, at din cpu skulle have default spænding på 1.45
> volt.
> Hvilken cpu er det ? Jeg har da kunnet stille op til 1.95 volt på mine
> celerons.

Det er en Celeron2 566mhz

-MO-