MS Windows
briani 27239
windows
Fra : Kurt Berg Larsen

Dato : 07-06-02 17:06

Hej er der en der kan give mig et godt råd.

Jeg får ofte denne meddelelse:

"En alvorlig udtagelsestilstand OE opstod ved 0028C00c16AC i VXD
SymTDI(01)+0001606C. Det aktive program vil blive afsluttet."

Ved er årsagen og hvordan kan jeg fjerne denne fejl??

VH

KURT

Fra : Madsen

Dato : 08-06-02 00:14

Kurt Berg Larsen skrev:

> "En alvorlig udtagelsestilstand OE opstod ved 0028C00c16AC i VXD
> SymTDI(01)+0001606C. Det aktive program vil blive afsluttet."

Ikke OE, men 0(nul)E.
0E-fejl har ofte noget med hardwarefejl at gøre. Har du testet dine
ram for fejl?

SymTDI lyder som noget Norton/Symantec-halløj. Muligvis det også
kunne hjælpe af af- og derefter geninstallere det Symantec-produkt
du sidder med. Norton Antivirus måske?

Madsen.