DSS_FEST den 3/3
Fra : Henning

Dato : 10-02-01 09:34

Hej alle!

Der er DSS fest den 3/3 hos fru Henning & jeg!
Alle er velkomne, både nye og gamle skribenter.

Tilmelding sker på h2m@get2net.dk

Foreløbig er

Bente P.
Sten
Bo
fru Henning
Og jeg sagde hunden
tilmeldt

Vi mødes her hos mig og fru Henning, ved
4.34 tiden (tog fra Kbh.)
Laver mad i fællesskab og rå hygger os
i medens.
Nogen forslag til menu?
Vores smukke datter har foreslået hjemmelavet
lasagne med ostesovs og frisk salat blanding?

Med forventningsfuld Hilsen

Fru Henning & Henning

Fra : Leyna

Dato : 10-02-01 17:43

On Sat, 10 Feb 2001 09:33:51 +0100, "Henning" <h2m@get2net.dk> wrote:

>Hej alle!
>
>Der er DSS fest den 3/3 hos fru Henning & jeg!
>Alle er velkomne, både nye og gamle skribenter.

Det lyder smadderhyggeligt, og så elsker jeg lagsagne, men vi kommer
altså ikke.
--
Leyna
Big Girls - Dem der er lidt mere af end gennemsnittet.

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 11-02-01 06:36

On Sat, 10 Feb 2001 17:42:32 +0100, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

>Det lyder smadderhyggeligt, og så elsker jeg lagsagne, men vi kommer
>altså ikke.
ja ok da så stopper gruppe presset :)
men lige for en go ordens skyld af noget så primiktivt som min
nysgerighed - så har en eller anden fortalt mig at du udgør par med
kong Kurt ?
hvis det er tilfældet så er han well også forhindret !
MvH
Bo

Fra : Leyna

Dato : 11-02-01 09:31

On Sun, 11 Feb 2001 06:36:12 +0100, Chokmah alias rabias the dog
<chokmah999@hotmail.com> wrote:

> [...]
>kong Kurt ?
>hvis det er tilfældet så er han well også forhindret !

Det er helt sandt at Kong Kurt og jeg er lovformelig gift.
Det fremgik vist med al tydelighed af at jeg omtalte vores diskotek (2
Tykke) Og hans sig indeholder linket dertil.
(Og han er iøvrigt overhovedet ikke så firkantet, som I gør ham til,
men det er jo en helt anden snak).
Men vi er ganske rigtigt begge to udlovet til anden side netop denne
dag, så... Øv altså!

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 13-02-01 05:18

On Sun, 11 Feb 2001 09:31:19 +0100, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

>Det er helt sandt at Kong Kurt og jeg er lovformelig gift.
Ohh dit heldige assen :)
>Det fremgik vist med al tydelighed af at jeg omtalte vores diskotek (2
>Tykke) Og hans sig indeholder linket dertil.
min grundighed lader tilbage at ønske jeg skal hurtigst muligt se på
sagen !
>(Og han er iøvrigt overhovedet ikke så firkantet, som I gør ham til,
>men det er jo en helt anden snak).
ahh jeg tror vist mest i er mig - men hvis du følger med i net
edikketen så vil du også erfarre
at jeg er et ualmindeligt dumt svin - så det skal du ikke tage så
tungt !!!
>Men vi er ganske rigtigt begge to udlovet til anden side netop denne
>dag, så... Øv altså!
tsk tsk tabet er & bliver mest vores .... men der er ca en ny hmm hver
10-12 uge så
der fattes håb !
MvH
Bo :)

dette var arldrig min verden - de tog engelen væk - jeg slog mig slev
ihejel for at lade alle betale.
jeg ville have fortat hende at hun var den enste ting der kunne få mig
til at blive i denne døende verden.
brændte alt ud i det ædene øje - vi var for dumme til at løbe og for
sløve til at dø.
Marlyn Manson 2000. Holy wood.

Fra : Henning

Dato : 13-02-01 20:17

"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:2cdh8tc5832vmm7bdrg2n0f66oqqmmdeem@4ax.com...

Hej

Her kommer en revideret udgave
af deltager listen:

Bente P.
Bo
Sten
Kristine
Mark
Christian `CeaJay`
Hanne L. ?
Henrik
Sabina & John ? (knokler på sagen)
Fru Henning
Henning

Det bliver bedre og bedre *GGG*

KH
Henning & Hanne

Fra : Henning

Dato : 15-02-01 10:49

"Henning" <h2m@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Hej

Her kommer en revideret udgave
af deltager listen:

> Bente P.
> Bo
> Sten
Ups! Det staves Steen og det er (Stones_TM)
Tak Mark

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 15-02-01 13:44

> Ups! Det staves Steen og det er (Stones_TM)
> Tak Mark

Nu vi retter stavefejl så staves det CeeJay :)

Fra : Hanne L

Dato : 16-02-01 17:57

Henning skrev i en meddelelse news:96g8qn$al3$1@news.cybercity.dk...

> Her kommer en revideret udgave
> af deltager listen:

Barnepigen har lige sagt endeligt ja, så jeg kommer.
Og jeg glæder mig.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Henning

Dato : 17-02-01 05:25

"Hanne L" <maane69@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Barnepigen har lige sagt endeligt ja, så jeg kommer.
> Og jeg glæder mig.
>
> Kærlig hilsen
> Hanne L

Wauuuww Det lyder bare pragtfuldt *G*

MVH
Henning

Fra : Leyna

Dato : 13-02-01 23:54

On Tue, 13 Feb 2001 05:18:21 +0100, Chokmah alias rabias the dog
<chokmah999@hotmail.com> wrote:

>Ohh dit heldige assen :)

Jeg har det skam også helt fint med det... selv om han er jyde!

>ahh jeg tror vist mest i er mig - men hvis du følger med i net
>edikketen så vil du også erfarre
>at jeg er et ualmindeligt dumt svin - så det skal du ikke tage så
>tungt !!!

Jeg abbonnerer ikke på den gruppe, og har ikke tænkt mig, at begynde
på det, men bemærkningen var nu ikke møntet specielt på dig!

Fra : Henning

Dato : 10-02-01 21:50

> Hej alle!
>
> Der er DSS fest den 3/3 hos fru Henning & jeg!
> Alle er velkomne, både nye og gamle skribenter.

> [...]

Hanne L &
Henrik (knold)
har meldt sig

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-02-01 18:15

"Henning" <h2m@get2net.dk> skrev:

> Tilmelding sker på h2m@get2net.dk

OK. Det vil Vanillepigen og jeg gøre.

> Foreløbig er
>
> Bente P.
My fellow X-phile

> Sten
Vildmanden. Gad vide om han stadig står i døren på Autobahn?

> Bo
Måske skulle han komme ud og fremkalde filmen fra sidst i vores
nye labre mørkekammer.

> fru Henning
En dajlig quinde

> Og jeg sagde hunden
Vuf.

> tilmeldt
>
> Vi mødes her hos mig og fru Henning, ved
> [...]

Lad mig tænke over det.

> Vores smukke datter har foreslået hjemmelavet
> lasagne med ostesovs og frisk salat blanding?

Et smuk forslag. Er det tiladt at klappe kokken i røven, når han serverer?

Hilsen
--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 12-02-01 04:57

On Sun, 11 Feb 2001 17:14:59 GMT, "Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk>
wrote:

>OK. Det vil Vanillepigen og jeg gøre.
Fine sager så er vi jo ved ta være nogen stykker :)
jeg ligger lidt i forhandling med sun så MÅSKE kommer hun også

>My fellow X-phile
det første tegn på at der er noget alvorligt galt med en : hvis man
har NOGET dårligt at sige om Bente !!! ;)

>Vildmanden. Gad vide om han stadig står i døren på Autobahn?
der er vist ikke meget han ikke kan stå :)

>Måske skulle han komme ud og fremkalde filmen fra sidst i vores
>nye labre mørkekammer.
jeg har godt nok 10 tommel finger når det kommer til at fremkalde
filmen - men jeg er faktisk skide go til at lave billederne fra
negativer - har falke øje !

>En dajlig quinde
No doubt :)

>Vuf.
så bliver der jo 2 :)
skdie go ide :)

>Et smuk forslag. Er det tiladt at klappe kokken i røven, når han serverer?
ahh det sidste tror jeg vi springer over :)
MvH
Bo