Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital kamera...
Fra : Christopher Tracy

Dato : 07-06-02 15:35

Hej

(Ved godt dette er postet i dk.edb.grafik men der var én der synes jeg
skulle poste det her også, så det prøver jeg, så bær venligst over med at
dette indlæg findes i 2 grupper)

Hej der

Håber virkelig der er én der kan hjælpe; sagen er at jeg lige har "arvet" et
digital kamera fra min svorger da han har købt nyt...

Det er et Sony DSC-F1, og han har da også givet mig en CD-R med, med
driver... men de er til Win95, og kører Win2K, så de vil ikke indstaleres på
min PC.
Så var det jeg håbede der var én der måske havde dem til at ligge til Win2K,
og kunne sende dem til mig, eller fortælle mig hvor de kan downloades, jeg
synes jeg har været, hele Sony.com igennem.

Mange mange tak på forhånd
/C.T.

Fra : Bent

Dato : 07-06-02 15:48

Har du prøvet at kontakte Sonys support. De må da kunne sende dem til dig.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 07-06-02 16:46

Hej

> Det er et Sony DSC-F1, og han har da også givet mig en CD-R med, med
> driver... men de er til Win95, og kører Win2K, så de vil ikke indstaleres

> min PC.

Har fået en URL hvor der var noget updatet software, her er den hvis andre
skulle bruge den: http://come.to/dsc-f1/

/C.T.

Fra : WebCat

Dato : 08-06-02 08:42

En nem løsning ville være at købe en kortlæsere, de er nemmer at bruge.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 08-06-02 14:51

Hej

> En nem løsning ville være at købe en kortlæsere, de er nemmer at bruge.

Nej det kan man ikke, da der ikke er noget kort man tage ud, så den løsning
du'er ikke.

/C.T.