Affaldskat ... på en ny måde
Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 07-06-02 14:34

Hejsa Allesammen ..

Vi kender jo desværre alle sammen begrebet affaldskat .. Men her i huset
har det netop fået en helt ny betydning ...

Da jeg kom hjem tidligere i dag, puslede det fra min store skraldepose
med papir i .. "uff " tænkte jeg .. "en mus" ... Jeg lindede forsigtigt
på kanten af posen .. Og hvad tror I jeg så ?? Min lille Pop .. Den
skøre kat lå nok så frækt og sov nede i alt papiret ..

Vil I se billeder ? Så se affaldskatten på mit album, under "Cats" ...

http://community.webshots.com/user/pia_denmark

God weekend fra Pia og affaldskatten Pop

--

Pia@lihme.com
New Photoalbum :

http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Fra : Jette

Dato : 07-06-02 16:18

"Pia Lihme Petersen" skrev:
> [...]
> på kanten af posen .. Og hvad tror I jeg så ?? Min lille Pop .. Den
> skøre kat lå nok så frækt og sov nede i alt papiret ..

Jeg har også oplevet at kattene sover de mærkeligste steder, men den her
er godt nok helt særlig, hi! Gad vide hvordan den kom derned uden at
vælte posen?

Mvh. Jette

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-06-02 17:14

"Pia Lihme Petersen" <Pia@Lihme.com> writes:

> [...]
> på kanten af posen .. Og hvad tror I jeg så ?? Min lille Pop .. Den
> skøre kat lå nok så frækt og sov nede i alt papiret ..

Ja det er til gengæld en betydning som ikke gør ondt langt ind i min sjæl

> Vil I se billeder ? Så se affaldskatten på mit album, under "Cats" ...
>
> http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Ret morsomme billeder må det siges, Krumme på hylden, Pop i
affaldsposen, Pepsi på skærmen mmm og så er de bare godt taget

> God weekend fra Pia og affaldskatten Pop

Ps. var lige lidt nysgerrig...*S* tidsperioden for din eksamensopgave
???

Jeg var lidt i tvivl men sjussede umiddelbart på enten starten af det
20'ende århundrede eller ca 1920 og dog er jeg ikke helt sikker....:?
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 07-06-02 17:30

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

> Ret morsomme billeder må det siges, Krumme på hylden, Pop i
> affaldsposen, Pepsi på skærmen mmm og så er de bare godt taget

Hej Henrik

Tak tak .. Tja .. det gælder jo om at være " på pletten" når dyrene gør
noget skørt .. meen .. ehh .. jeg synes nu at det sker hele tiden .. hi
hi .. ( shh .. ) Bemærkede du " Askepot" ? Poppy i aske-skuffen foran
kakkelovnen ? Skøre kat ..

> [...]
>
> Jeg var lidt i tvivl men sjussede umiddelbart på enten starten af det
> 20'ende århundrede eller ca 1920 og dog er jeg ikke helt sikker....:?

Du er tæt på .. Kjolen er en kopi af en dragt fra ca. 1890. Det er i
øvrigt min "gamle" mor ( hendes egne ord ) som bærer den .. Man kan da
ikke se, hun fylder 60 i år, vel ?

Knus fra Pia og alle de skøre katte...

--

Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-06-02 18:28

"Pia Lihme Petersen" <Pia@Lihme.com> writes:

Hej Pia

> [...]
> noget skørt .. meen .. ehh .. jeg synes nu at det sker hele tiden .. hi
> hi .. ( shh .. ) Bemærkede du " Askepot" ? Poppy i aske-skuffen foran

Jae det er en af de ting som katteslaver lærer gennem tiden..*gg*
Et godt digicam hjælper jo lidt på det..
Men da jeg boede sammen med mange misser kom der også en del grinere
ud af livet med dem..
Desværre nåede jeg sjældent at nå et billede før de var væk..;-(

Øhhmm næ det må jeg indrømme at det fæstnede jeg mig ikke lige ved..

> Du er tæt på .. Kjolen er en kopi af en dragt fra ca. 1890. Det er i
> øvrigt min "gamle" mor ( hendes egne ord ) som bærer den .. Man kan da
> ikke se, hun fylder 60 i år, vel ?

Syntes jo nok at der var noget lige deromkring, både tøjet og også
barnevognen tydede for mig i det mindste på ca år 1900..
Kan da kun sige at i det mindste kvinderne i jeres familie holder sig
godt, jeg havde ikke gættet på 60 år som realistisk, mit umiddelbare
skøn var ca 40 år, og det er bestemt ment som ros og ikke fedten..;-D

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 07-06-02 17:38

LOL

HVor ser det sødt ud, og så er en affaldskurv med papir jo ikke så slemt
(jeg måtte fiske Keshna op af min affaldpose til madaffald den anden dag,
hun havde set jeg havde kommet et brød deri)

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla
Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen

Fra : Kate

Dato : 08-06-02 14:25

"Pia Lihme Petersen" <Pia@Lihme.com> wrote in news:3d00b649$0$47821
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Ja, det var da en ny opfattelse af begrebet affaldskat
Godt du ikke nåede smide katten ud.

Kate

Fra : Trine Piltoft

Dato : 09-06-02 14:31