Athlon XP på A7V133
Fra : Seph

Dato : 07-06-02 14:54

Hej..

Kan man bruge en Athlon XP på et ASUS A7V133 (rev 1.03, mener jeg)????

- Seph

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the
shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser
gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to
die."
- Roy Batty "Blade Runner"

Fra : henrik

Dato : 07-06-02 17:20

Ja !

mvh
henrik

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 07-06-02 21:58

Det er jeg ikke så sikker på, det skal vist være rev 1.05dot

http://www.a7vtroubleshooting.com/info/cpu/index.htm
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Jes Conradsen

Dato : 12-06-02 00:12

Jeg kan meddele at fra bios 1008 og frem virker Xp med alle revisioner af
ASUS A7V-133

Nyeste bios til A7V-133 er 1009, og den kan du finde lige her---->
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Socket_A/VIA_Chipset/Apollo_KT133A/

A7A133
Yes - 1008
A7V133
Yes 1.05. 1007