Så skriv dog SPOILER når i
Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 07-06-02 14:22

Det er altså ligeså irriterende at finde ud af ting i handlingen i et
spil ved at komme til at læse et indlæg der burde havde advaret, som det
er at høre resultatet af en landskamp lige når man er på vej til at se
genudsendelsen på TV.

Eksempelvis havde jeg overvejet at købe GTA3 for at se hvad det nu var
for noget og så ville jeg lige finde ud af om der var problemer med
spillet først, så derfor har jeg læst et par indlæg her i gruppen som
lugtede af tekniske spørgsmål og nu ved jeg både det ene og det andet
som ellers ville havde været spændende overraskelser

Så altså. Tænk over hvad i skriver hvor når i laver et indlæg og marker
indlæg der røber handling, eller tilsvarende, med SPOILER i emnet og
sørg for ikke at røbe noget i indlægets emne.

Mvh

Bruno

Fra : Dusty

Dato : 07-06-02 14:38

Nu er det jo ikke fordi det ødelægger spillet :)

Det er nok stadigt rigtigt fedt.

Jeg kunne forstå hvis det var et adventure spil eller et FPS i single player
(hvis de har noget handling), at man ville blive lidt mopset.......Men GTA3
har ikke en engentlig historie, såååå !!!

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 07-06-02 16:35

Dusty wrote:

> [...]
> (hvis de har noget handling), at man ville blive lidt mopset.......Men GTA3
> har ikke en engentlig historie, såååå !!!

OK, der findes da klart spil hvor afsløringer vil være mere generende en
dem om GTA3. Nu var det jo også bare et eksempel og under alle
omstændigheder, så er det altså de færreste som tænker i den retning når
de laver et indlæg i den her gruppe.

Mvh

Bruno

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 09-06-02 10:46

Dusty skrev:

> Men GTA3 har ikke en engentlig historie, såååå !!!

Jo, der er indlagt klare narrative træk i GTA3, og som i ethvert
narrativ ødelægger det balancen i vidensdistributionen, hvis man får
afsløret detaljer fra senere i spillet.

Jeg er helt enig med Bruno.

--
Mvh. Peter
"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"

Fra : Martin Thunø

Dato : 07-06-02 16:05

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spil ved at komme til at læse et indlæg der burde havde advaret, som det
> er at høre resultatet af en landskamp lige når man er på vej til at se

Du kunne jo evt. lade være med, at læse indlæg om GTA3 - på den måde er du
sikker på at handlingen imme bliver ødelagt.

---
<-Hvis ikke - Giv venligst besked->

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 07-06-02 16:32

Martin Thunø wrote:

> Du kunne jo evt. lade være med, at læse indlæg om GTA3 - på den måde er du
> sikker på at handlingen imme bliver ødelagt.

Hvis du lige læser min oprindelige mail en gang til, så vil du se det
fremgår hvorfor jeg har læst et par af indlæggene om GTA3. For at det
skal være let for dig, så lader jeg lige din egen quote stå nedenuder
for der fremgår det også.

Fra : Spinner

Dato : 07-06-02 23:10

Hørt...eller tag en avis henover skærmen, og træk den stille og roligt til
side - men husk at stoppe hvis det bliver for spændende.

Derefter vælger du -->Funktioner--->Indstillinger--->Vedligholdelse og den
funktion der rydder op i din newsgroup.

Så er du sikret mod at de de spændende detaljer....!

Spinner

Nb. sammelign da endelig ikke dette her med at kende en slutning på en god
film - folk griner af dig!

Fra : arc@na

Dato : 18-06-02 01:59

iddqd@worldonline.dk wrote in

> Så altså. Tænk over hvad i skriver hvor når i laver et indlæg og
> marker indlæg der røber handling, eller tilsvarende, med SPOILER
> i emnet og sørg for ikke at røbe noget i indlægets emne.

Urw - uibesbe oehtre qh vxxr oner ROT13?????

arc@na