Sletning af operatørlogo
Fra : Jan

Dato : 07-06-02 12:59

Kan man slette operatør logoet på N3210 ved at genetablere
standard opsætning ?

Hvis ikke, hvordan kan man så gøre det ?

vh
Jan

Fra : Th Frydensberg

Dato : 07-06-02 13:15

SONOFON Vil du fjerne dit logo på din mobil telefon så send beskeden:
CLEARLOGO til 1221 og det koster kun alm SMS takst. virker kun på sono

På en nyere Nokia-telefon :3310 og 3330 kan du taste

*#OPR0LOGO#
altså :
*#67705646#
evt send mig tlf nummer og selskab så kan jeg sende besked der sletter logo

--
Mv / Best Regards
Th Frydensberg

Fra : Thomas Borgen