Køb af Ericsson T68i
Fra : René Nautrup

Dato : 07-06-02 11:33

Hej alle sammen

jeg har overvejet at købe en T68i og jeg ville grene have jeres mening om
telefonen..

Hilsen

René Nautrup

Fra : Jesper KA

Dato : 07-06-02 11:50

René Nautrup <r.nautrup@mail.dk> wrote in message
> Hej alle sammen
>
> jeg har overvejet at købe en T68i og jeg ville grene have jeres
> mening om telefonen..

En lysseblå telefon .. med kulørte billeder og joystick ..

Den lader vi lige stå der for sig selv ...

Men ellers er den vist ret god ifølge et par stykker
her på kontoret ..

Regards

Fra : Hov-Hov

Dato : 07-06-02 12:09

http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=3467 har en test af den.

Johnny, www.hov-hov.dk

Fra : Daniel-San

Dato : 07-06-02 12:48

> jeg har overvejet at købe en T68i og jeg ville grene have jeres mening om
> telefonen..

Har haft en 68i'er i en lille uge nu, og er godt tilfreds - Den kan så meget
så det' lyv!!!. Eneste ting som går mig lidt på er at selve navigationen og
især indtastningen af SMS'er går temmeligt langsomt, da den sidst i beskeden
kun tager ca. 2 tegn pr. sekund, og ikke følger med når man selv indtaster -
Derfor er der hele tiden pauser hvor man venter på telefonen kommer frem til
der hvor man er nået til. Har hørt dette vist er løst i en nyere software
(Min havde R2A014 i ved fødslen), men steder som TeleService på hovedbanen
siger at de ikke må opdatere 68i'erne, men kun de ældre m'er, og hvorfor
aner jeg ikke! - Måske fordi det tager 30 min. pr. opdatering, og det vel er
lidt mere kritisk for m'erne at blive opdateret.

Men alt i alt en fed telefon der er lille med usædvanlig lang stand-by tid,
og som kan gøgles lang ind i en anden dimension

Daniel-San

Fra : nasty.bird

Dato : 07-06-02 20:50

> jeg har overvejet at købe en T68i og jeg ville grene have jeres mening om
> telefonen..

Jeg er lige skiftet fra nokia 8310 til t68i. Jeg tilslutter mig ovenstående
synspunkt; at ordbogen virker lidt sløv... ellers er det en usævanlig lækker
telefon, som måske nok bruger lidt for meget batteri...

Fra : Brian Fisker

Dato : 09-06-02 12:19

> [...]
lækker
> telefon, som måske nok bruger lidt for meget batteri...

Ikke forstået? Mener du, at T68ieren har kortere stand by-tid end 8310eren?
Min opdaterede T68m holder uden problemer batteri i en uge ved et forbrug på
en 5-10 sms'er om dage + 10-15 minutters tale + lidt wap og diverse.

Det er selvfølgelig meget afhængig af brug osv. Blandt andet bruger skærem,
når den er tændt, 100 mA i timen. Med et batteri på 700 MaH svarer dette til
ca. 7 timer, hvis skærmen er tændt konstant.

\Mandal