Ang, info om TCP-UDP maximum port på route~
Fra : Ukendt

Dato : 07-06-02 09:14

Hej gruppe.

Jeg har en Trendnet router; TW100-S4W1CA
Når jeg går ind i dens interface med 192.168.1.254 går jeg under; "Network
Status" - "Sessions List"

Her kan jeg se alle de forbindelser der er fra min pc og ud.

Der står dog også; (Maximum >> TCP:256 UDP:128)

Hvad sker der så hvis man udfylder dem begge? Bliver ens forbindelse til isp
så dræbt i et stykke tid, eller ?

Håber på lidt info
mvh
Mig

Fra : Kent Friis

Dato : 08-06-02 16:51

Den Fri, 7 Jun 2002 10:13:55 +0200 skrev fgd:
> [...]
>
>Der står dog også; (Maximum >> TCP:256 UDP:128)
>
>Hvad sker der så hvis man udfylder dem begge? Bliver ens forbindelse til isp

Nej, du kan bare ikke oprette nye forbindelser før de gamle er nedlagt.
Fx vil en FTP-connection optage en TCP-forbindelse fra du connecter til
serveren, og en mere fra du begynder at downloade noget. Den ene bliver
frigivet når downloaden er færdig, den anden først når du skriver quit.

Mvh
Kent
--
What was your username?