BootDisk med netværk
Fra : -=Cabbi=-

Dato : 10-02-01 03:17

Jeg har siddet og rodet med at lave en bootdisk hvor jeg får netværket med i
boot
Men det er ikke rigtig lykkedes
Er der nogle der kan give en hjælpende hånd her
Mit netkort er et 3Com - 3C905B-TX PCI
Styresystem er Win 98

MVH
Cabbi

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 10-02-01 11:33

Hej Cabbi

"-=Cabbi=-" <cdr@sol.dk> skrev i en meddelelse news:9628bd$2n71$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> boot
> Men det er ikke rigtig lykkedes
> Er der nogle der kan give en hjælpende hånd her

Hvis det er på din egen PC det skal køre, kan du prøve at starte op
i ren DOS og give kommandoen NET START.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Bootable CD-ROM, Fjernstyring med VNC m.m.:

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 10-02-01 11:39

Hej Cabbi (igen)
"-=Cabbi=-" <cdr@sol.dk> skrev i en meddelelse news:9628bd$2n71$1@news.cybercity.dk...
> Er der nogle der kan give en hjælpende hånd her
> Mit netkort er et 3Com - 3C905B-TX PCI

Jeg har vist en bootdisk med 3C905 driver.
Jeg skal prøve at dissekere den ved lejlighed.

--
Mvh Bjarne Duelund
duelund@danbbs.dk

Fra : Betina Young Anderse~

Dato : 10-02-01 12:00

In article <9628bd$2n71$1@news.cybercity.dk>, cdr@sol.dk says...
> [...]
> boot
> Men det er ikke rigtig lykkedes
> Er der nogle der kan give en hjælpende hånd her
Prøv evt. at kigge på http://www.bootdisk.com der skulle være lidt af
hvert.

mvh Betina

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 10-02-01 12:32

On Sat, 10 Feb 2001 03:17:04 +0100, "-=Cabbi=-" <cdr@sol.dk>
wrote:

> Jeg har siddet og rodet med at lave en bootdisk
> Mit netkort er et 3Com - 3C905B-TX PCI

Prøv http://www.hojmark.org/x/w95ins.zip

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : -=Cabbi=-

Dato : 11-02-01 01:30

Takker for de gode svar kikker på det og se om det lykkedes

-=Cabbi=-

> Prøv http://www.hojmark.org/x/w95ins.zip
>
> -A
> --
> Heroes: Vint Cerf & Bob Kahn, Leonard Kleinrock, Robert Metcalfe, Jon
Postel