Flotte kattelorte
Fra : Rie Lysvad

Dato : 06-06-02 23:41

Hej

For snart længe siden skrev jeg ind efter et råd, der kunne kurere Nikis
hårde mave og det fik jeg, nemlig "Husk" - loppefrøskaller.Jeg drysser lidt
på hans mad hver dag og nu er det slut med at sidde møjsommeligt og presse
små hårde knolde ud. I stedet for er det - ja, jeg skal ikke gå i detaljer,
men jeg troede ikke jeg kunne fryde mig så meget over en kattelort!
Desværre kan jeg ikke huske hvem, jeg fik rådet af, men tak alligevel.

Med venlig hilsen Rie, Sonni og Niki

Fra : Jette

Dato : 07-06-02 16:45

"Rie Lysvad" skrev:
[klip]
> men jeg troede ikke jeg kunne fryde mig så meget over en kattelort!
[klip]

Ha-ha! Ja, det er ret utroligt hvad man kan blive begejstret over *S*
.... Men det er jo tit svært at løse problemerne når det drejer sig om
levende væsener... Det er nok derfor man fryder sig ekstra meget, når
noget lykkes, næsten uanset hvad det drejer sig om *G*

Mvh. Jette