Pædoturisme
Fra : Bo Warming

Dato : 06-06-02 22:08

Pædoturisme

Kvinder der ønsker at "misbruge" toyboys, og mænd med tilsvarende
pædofil-tendens dropper Sydøst-Asien til fordel for Caribien og
Mellem-Amerika, hvor aftagende priser på kaffe og bananer, betyder øget
behov for at få fremmed valuta via turisme.
Det beretter Informationsjournalisten Ulrikke Moustgaard i Metroxpress
06-06-2002 i en artikel, der står i dejlig kontrast til ønsker på lederplads
i Information vedr hetz mod denne turisme, der gavner landene langt mere end
ulandshjælp.

Det er jo kun kristent snerperi, der gør at "ulandet Europa&USA" ser større
problem i drenges klitoris- og penis-sutteri end i at drengene og deres
familier lider under fattigdom.

Shoeshine-boys Chicago 1930 udførte "uværdigt underdanigt" arbejde, som ikke
skadede dem - værre er det ikke med de ærlige byttehandler med barnløse rige
vestlige turister i tropisk storbyslum.

Turisterne har ikke oplevelse af noget luderagtigt ved at de hjælper
fattige, der er venlige mod dem. Kun journalister med en troldsplint i øjet,
gør det til et problem

Takket være at Japan er økonomisk lokomitiv for de konfuzianske kulturer, er
de snart så rige at de hverken behøver at sælge børn til adoption, som Korea
engang gjorde, eller lade deres unge være prostituerede for fremmede.
Koreanernes gennemsnitsindtægt er idag kun 20% under Danmarks, selvom de for
50 år siden var på linie med Senegal. Jo mere privat hjælp til
Latin-Amerika, jo før når de samme velstand.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : T'abula R'asa

Dato : 08-06-02 20:03

Hey, Warming. Du skrev bl.a.:

> Shoeshine-boys Chicago 1930 udfoerte "uvaerdigt underdanigt" arbejde,
> som ikke skadede dem - vaerre er det ikke med de aerlige byttehandler
> med barnloese rige vestlige turister i tropisk storbyslum.

> Turisterne har ikke oplevelse af noget luderagtigt ved at de hjaelper
> fattige, der er venlige mod dem. Kun journalister med en troldsplint
> i oejet, goer det til et problem

Jeg ved ikke, om prostitution er et godt alternativ til farligt/
underbetalt arbejde, sult, tyveri og giftig lim. Men underfundigt er
det, at disse mange skaebner foerst blev interessante, da de dukkede i
selskab med fedladne voksne fra Vesten.

En anden ting er saa, at man absolut intet har forstaaet af det her -
tilsyneladende ingenting vil forstaa. Jeg ville ikke blive mindre
ulykkelig, om jeg rejste ud og havde oralsex med en mindreaarig, naar
jeg alligevel skulle give afkald paa vedkommende 2-3 uger efter.
So what's the fucking point, hvad er meningen med noget som helst.

PSW, whatever
TabulaRasa@nym.alias.net

--

Just remember - when you think you're free
The crack inside your fucking heart is me.

" The Speed of Pain " [Mechanical Animals], Marilyn Manson.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-06-02 21:08

"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> wrote in message

> [...]
> underbetalt arbejde, sult, tyveri og giftig lim. Men underfundigt er
> det, at disse mange skaebner foerst blev interessante, da de dukkede i

Selvfølgelig er pikslik mindre farligt end minearbejde - og mindre ulækkert
end at skulle spise en skovsnegl, hvilket jeg med min tropsførers vidende
blev tvunget til af jævnaldrende spejdere, for at blive accepteret i
gruppen.
(Siden vandt jeg væddemål ved at spise vandmænd og andet ulækkert - men
sneglen var ulækker og at slikke nakkeost af en gammel mand, må være mindre
slemt)

> [...]
> jeg alligevel skulle give afkald paa vedkommende 2-3 uger efter.
> So what's the fucking point, hvad er meningen med noget som helst.

Tillykke med at du er blandt de heldige, der opnår faste parforhold. Dem der
ikke har den lykke, har brug for kortvarig købesex..Og som Adam Smith skrev
om markedsfrihed, så er det til fordel for begge parter (og han gik videre
at Guds usynlige hånd betød samfundslykke udover den øjeblikkelige for
byttehandlers deltagere, for penge fører til investeringer og dermed
bæredygtige job)
Han skrev ikke om sexturisme, men selvfølgelig er de eviggyldige sandheder
på sin plads også vedr købesex.

Skulle der blandt turisterne - eller blandt drengene og disses alfonser -
være brådne kar og bedrag, så gælder ofte at "Den kloge narrer den mindre
kloge, og det kan være en sund udfordring, for man bliver klogere af snyd,
og det er en oplevelse og det man ikke dør af bliver man stærkere af". Men
mon ikke ærlighed er så god i troperne som her - uanset de
skrækpropagandistiske journalisters historier fra de varme lande.

Fra : T'abula R'asa

Dato : 08-06-02 22:41

Warming:

> Tillykke med at du er blandt de heldige, der opnaar faste parforhold.

Det er lige praecis, hvad jeg ikke goer. Men hvad ville det ogsaa
betyde, selv hvis holdning og lov var anderledes, ville ingen af os
alligevel kunne fastholde dem, vi elsker og laenges efter. Noget lever
paa mere laant tid end andet.

PSW