TIA Cat 6
Fra : Arne Keller

Dato : 06-06-02 21:47

Den Amerikanske standardiseringsgruppe TIA har i går endeligt vedtaget
Cat 6 standarden.

Dette er et ikke bekræftet rygte fra en normal meget pålidelig kilde.

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.

Fra : Jan T S

Dato : 09-06-02 17:35

Hvor har du læst det hende ?
Lyder da meget interasandt.

Mvh. Js.

Fra : Arne Keller

Dato : 13-06-02 07:06

On Sun, 9 Jun 2002 18:34:56 +0200, "Jan T S" <jask@(no spam)email.dk>
wrote:

>Hvor har du læst det hende ?

Det er der en af mine gode venner som sidder i gruppen som har sagt

>Lyder da meget interasandt.

Ja, der er faktisk stort set som planlagt.

Fra : Arne Keller

Dato : 14-06-02 06:36

On Thu, 13 Jun 2002 06:06:12 GMT, arne@kellernet.org (Arne Keller)
wrote:

>Det er der en af mine gode venner som sidder i gruppen som har sagt

Rygtet er nu bekræftet:
http://cim.pennnet.com/Articles/Article_Display.cfm?Section=OnlineArticles&SubSection=Display&PUBLICATION_ID=27&ARTICLE_ID=146316

I går udsendte ISO kabelstandarden ISO/IEC 11801 2ed til endelig
afstemning, stemmerne skal være inde 13 august, hvorefter vi også har
en international Cat 6 standard.