Grand prix legends og Win Xp
Fra : NN

Dato : 06-06-02 21:23

Jeg har fået lyst til at prøve dette legendariske spil, men jeg kan ikke få
det til at starte op. Som sagt kører jeg med windows xp.

ved afslutning af installationen kommer der en meddelse om at - wininet.dll.
ikke kan installeres ?

installationen køre dog færdigt, uden yderligere problemer. Jeg har prøvet
at ændre kompatibilitet

så plz hjælp

mvh

Poul Erik

Fra : Henrik

Dato : 06-06-02 21:49

"NN" <nospe@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]

> ikke kan installeres ?
>
> installationen køre dog færdigt, uden yderligere problemer. Jeg har prøvet

Jeg får samme fejl, men jeg kan godt spille det efter at jeg installerede de
nyeste patches.

Fra : Henrik

Dato : 06-06-02 21:50

Og patchene ligger her -> http://www.papy.com/gpl/download.html

Fra : NN

Dato : 06-06-02 22:11

"Henrik" <sahl@snaps.dk> skrev i en meddelelse
> Og patchene ligger her -> http://www.papy.com/gpl/download.html

Hvis alting bare var så let

Tusind Tak

mvh

Poul Erik

Fra : Peter Jensen

Dato : 06-06-02 22:22

det plejer dog ikke at betyde noget , jeg har også fået den fejl
under installation under XP , men kunne dog godt starte spille
afligevel.
har du patched spillet jeg ved ikke hvor god 1.1 versionen er under
XP, i mit tilfælde isntallerede jeg 12, patchen , derefter d3d patchen
og til sidst cpu fixen pga min puter er over 1.2 GH

Fra : Martin K

Dato : 07-06-02 09:04

NN wrote:
> [...]
> wininet.dll. ikke kan installeres ?
>
> installationen køre dog færdigt, uden yderligere problemer. Jeg har

Det betyder intet. Den fejl kommer også på Win2000, og det kører perfekt
alligevel...

--
Martin K