MS Windows
briani 27239
hvilket prg. ? sammenlign flere mapper ?
Fra : hha

Dato : 06-06-02 21:23

jeg har flere forskellige mapper hvor jeg skal finde dobb. filer.
alle er måske ikke stavet på samme måde , nogen med stort andre ikke.
hvilket prg.kan klare denne opgave ? alså sammenligne filernes navn + str. ?

Fra : Asle Bjerva

Dato : 06-06-02 21:36

"hha" <virker@ikke_.dk> skrev i melding news:adogcs$jpl$3@sunsite.dk...
> jeg har flere forskellige mapper hvor jeg skal finde dobb. filer.
> alle er måske ikke stavet på samme måde , nogen med stort andre ikke.
> hvilket prg.kan klare denne opgave ? alså sammenligne filernes navn + str.
?

Det kan DupeMaster 1.5 Beta 5
Date: August 9th, 2001 License: Shareware
Size: 5.7MB Rating:
Cost:$15.00
Review:
DupeMaster is a program designed to search through your computer and find
duplicated files. You will be able to search multiple drives and directories
for duplicated files. Duplicated files can be matched by size, file name or
a combination of the two.

Finnes hos tucows.
Et mirror av den programvarebasen finnes her:
http://tucows.online.no
http://tucows.online.no/system/preview/212361.html
er linken til programmet.
--
Asle Bjerva, Oslo
(Fjern spamblock9 for Epost)

Fra : Peter Loumann

Dato : 06-06-02 22:01

Thu, 6 Jun 2002 22:22:41 +0200, "hha" <virker@ikke_.dk> wrote:

>jeg har flere forskellige mapper hvor jeg skal finde dobb. filer.
>alle er måske ikke stavet på samme måde , nogen med stort andre ikke.
>hvilket prg.kan klare denne opgave ? alså sammenligne filernes navn + str. ?

Det kan Windows Commander.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 06-06-02 22:18

On Thu, 6 Jun 2002 22:22:41 +0200, "hha" <virker@ikke_.dk> wrote:

>jeg har flere forskellige mapper hvor jeg skal finde dobb. filer.
>alle er måske ikke stavet på samme måde , nogen med stort andre ikke.
>hvilket prg.kan klare denne opgave ? alså sammenligne filernes navn + str. ?

Asle har et forslag (sikkert udmærket),
men kig også på denne side:

http://www.gelosoft.com/index.html

Jeg har selv gode erfaringer med Synchromagic.

--
Venlig hilsen
Gert

Fra : Ove Hansen

Dato : 07-06-02 07:11

"hha" <virker@ikke_.dk> wrote in message news:adogcs$jpl$3@sunsite.dk...
> [...]
> alle er måske ikke stavet på samme måde , nogen med stort andre ikke.
> hvilket prg.kan klare denne opgave ? alså sammenligne filernes navn + str.

Prøv freewareprogrammet Turbo Navigator på http://www.turbonavigator.com.
Ligner den gamle Norton Commander.
/Ove