Exit-funktion på HP
Fra : Per

Dato : 06-06-02 20:06

Er der nogen der kan hjælpe med en funktion der sender en
besøgende på min HP tilbage til den side vedkommende kom
fra hvis fx. den besøgende ikke ønsker at følge mine "regler"
så der ved siden af "ENTER"-knappen er en "EXIT"..der sender
tilbage til præcis den side og ikke en jeg vælger....
jeg har rodet lidt med den funktion her på html.dk omkring
at sende en bruger tilbage vha en tidstæller...men jeg vil
hellere
have det andet hvis det kan lade sig gøre....

TAK for en god og forståelig site..og på forhånd tak for svar
Hilsen
Per

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Kjærgård

Dato : 06-06-02 20:19

"Per" skrev ...

> [...]
> hellere have det andet hvis det kan lade sig gøre....
>
> TAK for en god og forståelig site..og på forhånd tak for svar

Helt forståelig er den vist ikke, hvis du tror, at det her har
noget med "her på html.dk" at gøre...

> [...]
> så der ved siden af "ENTER"-knappen er en "EXIT"..der sender
> tilbage til præcis den side og ikke en jeg vælger....

Men derfor kan du da godt få svar på dit spørgsmål:

Michael Kjærgård

Fra : Per

Dato : 06-06-02 21:37

Michael Kjærgård wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> noget med "her på html.dk" at gøre...

> Men derfor kan du da godt få svar på dit spørgsmål:

TAK for hjælpen Michael....det virker fint...ja ok jeg har nok
ikke helt styr på hvem der er hvad og hvorfor...men jeg tror
vi ved hvad jeg jeg mener ik?!?!?!? <i>8}</i>

Med Venlig Hilsen