W2K og W-ME
Fra : Keld Sørensen, Denma~

Dato : 06-06-02 18:51

Jeg har et lille netværk med 1 server (W2K Server) og 4 tilkoblede pc'er.

2 af disse tilkoblede pc'er med W2K Prof. kan fint få adgang til serveren.

De 2 andre har W-ME og hver gang jeg vil på serveren beder den om en
adgangskode
til \\<servernavn>\IPC$

Hvad er det for en adgangskode ?

Hvad gør jeg evt. forkert - jeg har oprettet brugere, tildelt dem grupper og
rettigheder ?

--
Keld Sørensen
Denmark

Fra : Esben I.

Dato : 07-06-02 23:49

"Keld Sørensen, Denmark" wrote:
>snip<
> De 2 andre har W-ME og hver gang jeg vil på serveren beder den om en
> adgangskode
> til \\<servernavn>\IPC$
> Hvad er det for en adgangskode ?
IPC$ er et skjult share på serveren,

> Hvad gør jeg evt. forkert - jeg har oprettet brugere, tildelt dem grupper og rettigheder ?

er du blevet valideret af serveren ved logon ?
mvh
Esben I.