MS Windows
briani 27239
Windows Update og Win2000 Pro.
Fra : Madsen

Dato : 06-06-02 14:45

Hej,

Jeg er træt af det skrammel (subject). Det er en Win2000 Pro DK jeg
sidder med og Windows Update bliver ved med at påstå, at jeg mangler
at installere følgende opdatering:

Sikkerhedsopdatering, 22. februar 2002
Denne opdatering løser sikkerhedsproblemet "Malicious SMTP Client Can
Send Malformed Command to Windows SMTP Service" i Windows 2000 og er
omtalt i Microsoft Security Bulletin MS02-012.

Jeg kan så hente opdateringen, men når den er hentet og installeret
så får jeg at vide at det ikke lykkedes at installere den. Har så
prøvet at hente opdateringen fra MS, men noget tyder på at den kun
kan hentes i en engelsk version og når jeg forsøger at installere
den så får jeg at vide, at den ikke passer til den sprogversion af
Windows jeg kører med. Hvorfor viser Windows Update den så? Jeg har
ikke engang Microsoft SMTP Service kørende. Faktisk kan jeg slet
ikke finde den inde i tjenester/services.

Madsen.