Rap i funkshowet på p3
Fra : nikolaj borg

Dato : 10-02-01 00:17

(as seen on dk.kultur.film)

Er der nogen der tilfældigvis optog den Stan-kopi, funkshowet fyrede af her
til aften? I bekræftende fald er jeg meget interesseret i en kopi; det er
noget af det mest for-grineren-agtige, jeg har hørt i dette fremragende
program i nyere tid.

/Nikolaj

Fra : Toomes

Dato : 12-02-01 14:02

I want it too...Anyone

På forhånd tak !

Toomes

Fra : Nicolai Kragh-Hansen

Dato : 12-02-01 14:33

nikolSPAM@jborg.dk,Ny-Internet writes:
> [...]
>til aften? I bekræftende fald er jeg meget interesseret i en kopi; det er
>noget af det mest for-grineren-agtige, jeg har hørt i dette fremragende

Hvis det var 'jule-versionen' (med lidt 'kling-klang' smidt indover, og en
tekst om en der skriver til Julemanden), så er det sikkert Chris Moyles
(BBC Radio One dj..) 'Santa Stan'.....

MVH
Nicolai Kragh-Hansen

/------------------------------------------------------------\
\------------------------------------------------------------/

Fra : nikolaj borg

Dato : 12-02-01 23:23

"Nicolai Kragh-Hansen" <nkh@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det var 'jule-versionen' (med lidt 'kling-klang' smidt indover, og en
> tekst om en der skriver til Julemanden), så er det sikkert Chris Moyles
> (BBC Radio One dj..) 'Santa Stan'.....

Nej, det var det ikke. Det var een, de to gæve gutter Milling og Molbæk
fremførte (live?) om en (fiktiv?) funkshowsfan.

Husk nu: Hvis du skal se melodigranprix næste week-end, så tænd for tv, skru
ned for lyden og lyt til funkshowets tranmission. Det kan kun blive fedt.

/Nikolaj

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-02-01 12:01

"nikolaj borg"
> Husk nu: Hvis du skal se melodigranprix næste week-end, så tænd for tv, skru
> ned for lyden og lyt til funkshowets tranmission. Det kan kun blive fedt.

Det hørte jeg også, men ved du, hvad de har tænkt sig at lave? Jeg vil da sådan
set gerne se og høre showet, men hvad er deres alternativ?

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : nikolaj borg

Dato : 13-02-01 00:39

woohoo

De spillede den lige på natradioen. Fem Svin til Natradioen

/Nikolaj