alien 5?
Fra : Martin Møller

Dato : 06-06-02 10:46

Har engang hørt nogle rygter om at der ville komme en Alien 5. Er det korrekt?

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Martin Møller

Fra : Windom Earle

Dato : 06-06-02 10:52

Nej de laver vist en Alien vs. Predator i stedet med Kurt Russell. Lugter der af kvalitets film?.... NEJ!

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-06-02 11:16

Hej!

Windom Earle wrote:

> Lugter der af kvalitets film?.... NEJ!

Hvad mener du? Det er da med stjernen fra "Soldier"

Se _det_ var kvalitetsfilm, nøj hvor han er en god karakterskuespiller ;)

--
Mvh, Kim Voss Schrader - http://www.kampsax.dtu.dk/~schrader/

OBS: Jeg flytter d. 15 Juni og skifter da e-mail adresse til
mailto:teknik_kim@hotmail.com

Fra : Jeppe Møller

Dato : 08-06-02 12:50

> Se _det_ var kvalitetsfilm, nøj hvor han er en god karakterskuespiller ;)

HØRT-HØRT!

ahhh... Escape from LA og New York...
det MÅ ende med en trilogi!!

håbefulde hilsner
/Jeppe

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-02 04:36

>ahhh... Escape from LA og New York...
>det MÅ ende med en trilogi!!

Hæ hæ - Snake Plissken er for hård! :)

Der har været tale om "Escape from Earth" - men 2'erens succes taget i
betragtning, så er det nok ikke noget vi skal sætte næsen op efter.

<http://www.corona.bc.ca/films/details/escapeearth.html>

Mvh, Claus
---
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : -V-

Dato : 06-06-02 14:56

"Windom Earle" skrev:
> Nej de laver vist en Alien vs. Predator i stedet med Kurt Russell. Lugter
der af kvalitets film?.... NEJ!

Jeg har fundet et manuskrift til Alien vs. Predator et sted på nettet.
Ved ikke om det er ægte eller ej, men det fylder ca. 150 sider. og hvem
fa'en gider at skrive 150 sider 'for sjov'? John Grisham, måske.

Jeg kan videresende det til evt. interesserede.

-V-

Fra : ottesen

Dato : 06-06-02 15:05

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> [...]
hvem
> fa'en gider at skrive 150 sider 'for sjov'? John Grisham, måske.

LOL. Kunne være for griner at lade John Grisham skrive manuskriptet.
Titlen "Aliens vs. Predator" ville pludselig få en anden betydning, og
ville henvise til den højdramatiske retssag hvor Predator med en flok
skrupelløse advokater ved sin side prøver at vinde en erstatningssag
anlagt mod Alien med påstand om at denne skulle have påført Predator
psykiske traumer og mindreværdsfølelser...

/ottesen

Fra : Jens Thomsen

Dato : 06-06-02 16:02

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har fundet et manuskrift til Alien vs. Predator et sted på nettet.
> Ved ikke om det er ægte eller ej, men det fylder ca. 150 sider. og hvem
> fa'en gider at skrive 150 sider 'for sjov'? John Grisham, måske.

Pete Briggs såmænd. Han er i øvrigt fast inventar i den amerikanske
dvd-gruppe, selvom han bor og arbejder i UK. Det er efterhånden en hel del
år siden, at Fox købte manuskriptet af ham, og so far har det hoppet fra
præproduktion til "development hell" adskillige gange. Sidst jeg hørte noget
om AvP, lød rygterne, at man ikke ville bruge Briggs' manus alligevel, men
gik efter noget helt nyt.

150 sider er en pæn moppedreng. I følge tommelfingerreglen indenfor
manuskriptskrivning svarer det til en spilletid på 2½ time.

Men bortset fra alt det, så tror jeg dog ikke, at man skal sætte næsen for
højt op efter hverken Alien 5 eller Aliens vs. Predator. Ikke før der i det
mindste er skrevet kontrakt på nogle stjerner. Der skrives, købes og
præ-produceres årligt flere end ti gange så mange filmprojekter, end der
kommer færdige ud i den anden ende.

MVH
Jens

Fra : -V-

Dato : 06-06-02 16:05

"Jens Thomsen" skrev:
> [...]
> mindste er skrevet kontrakt på nogle stjerner. Der skrives, købes og
> præ-produceres årligt flere end ti gange så mange filmprojekter, end der

Tak, Jens. God info at have - og sjov læsning ovenikøbet.
Efter nærmere gennemsyn ser jeg, at det fylder 142 sider i arial unicode
str. 12. Og har forfatterens navn påført...som såmænd er Peter Briggs.
Selvom det måske kun er på produktionsplan, så håber jeg stadig på en Alien
5.
Men hvem skal instruere, hvis vi nu ikke får Cameron til det?
En instruktør, som er trendy, oppe i tiden, og som har lavet populære film
for nyligt.
Aronofsky, Wes Anderson, Lucas, Joof, Fauli....?

-V-

Fra : J.O.H

Dato : 06-06-02 17:48

> [...]
> for nyligt.
> Aronofsky, Wes Anderson, Lucas, Joof, Fauli....?

Ridley skal instruere! - så vi kan få en nogenlunde anstændig afslutning på
det hele. Han startede det - og han skal afslutte det . Så al den episke
ondskab, action og ikke mindst CRAP er pakket ind i en solid kvalitets
ramme. .. Aaaah! Det ville være skønt..

og hvad skal vi med AVP eller historier om "alien moderplaneten"? Næ, giv os
en alien invasion på jorden! Den ville sparke så meget røv. Send mig penge,
så skal jeg sku nok lave den! ;)

JOH

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-06-02 14:24

> [...]

> det hele. Han startede det - og han skal afslutte det . Så al den episke
> ondskab, action og ikke mindst CRAP er pakket ind i en solid kvalitets

Enig.

> [...]
os
> en alien invasion på jorden! Den ville sparke så meget røv. Send mig

Fint, for Ridley vil ikke lave en Alien 5 der foregår på jorden,
som det fremgår af artiklen. Dine to ønsker kan altså ikke rigtig
kombineres, så det ser ud til hellere må lave den selv.

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Jeppe Møller

Dato : 08-06-02 12:53

> [...]
os
> en alien invasion på jorden! Den ville sparke så meget røv. Send mig

Hvad er dit kontonummer?

/Jeppe

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-06-02 18:50

J.O.H escribió

> Ridley skal instruere!

Jeg syntes desværre at den gode Hr Scott bliver ringere og ringere. Han
har da ganske vidst lavet nogle perler som Alien, Black Rain og Blade
runner, men på de seneste har han da lavet noget være sløseri som GI
Jane, Hannibal og Black hawk down (bemærk hvordan jeg elegant undgik en
Gladiator-er-da-for-fed/Gladiator-er-da-for-lam diskution)

Fra : Peter Juhl

Dato : 08-06-02 18:15

"Lars Hoffmann" wrote...

> [...]
> som GI Jane, Hannibal og Black hawk down (bemærk hvordan jeg
> elegant undgik en Gladiator-er-da-for-fed/Gladiator-er-da-for-lam

Jeg synes ikke Ridley's håndværk på nogen måde er blevet ringere
gennem tiden - tværtimod ... jeg kunne derimod ønske mig at han ville
tage fat i nogle bedre manuskripter.

Jeg har ikke fået set Gladiator så jeg kan ikke lige udtale mig om den,
men kamera of klip i Hannibal og Black Hawk Down er lækkert at se
på ... IMHO.

/Peter

Fra : John Hinge

Dato : 06-06-02 17:49

On 06 jun 2002 -V- was heard to say:

> [...]
> Grisham, måske.
>
> Jeg kan videresende det til evt. interesserede.

jatak !
(fjern det der _gimmenospam_ ral fra min adresse for at nå min
postkasse.. )

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : -V-

Dato : 06-06-02 18:04

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev i en meddelelse
> jatak !
> (fjern det der _gimmenospam_ ral fra min adresse for at nå min
> postkasse.. )

Er sendt, giv mig lige et praj, når du har fået det.

-V-

Fra : John Hinge

Dato : 06-06-02 19:21

On 06 jun 2002 -V- was heard to say:

> Er sendt, giv mig lige et praj, når du har fået det.

Er gjort :)

Fra : cg

Dato : 08-06-02 00:07

Jeg har forsøgt at sende en mail ang scriptet til dig, men den kom ikke
igennem.

Undertegnede ville være meget interesseret i sådan et script!!

mvh
cg

Fra : -V-

Dato : 08-06-02 10:29

"cg" <99dat717@tron.lyngbyes.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har forsøgt at sende en mail ang scriptet til dig, men den kom ikke
> igennem.

Det' fordi det' en snyd-alle-spammere-mailadresse. Men hvis du kigger godt
efter, og tænker lidt, så kan du nok godt gætte den rigtige...
Sender det straks til dig.

-V-

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 08-06-02 16:50

"cg" <99dat717@tron.lyngbyes.dk> writes:

> Undertegnede ville være meget interesseret i sådan et script!!

Hvis der er flere der er interesseret fandt jeg manuskriptet her:
http://www.geocities.com/Area51/Stargate/5883/aliens/avspreview.html

Fra : Morten DH

Dato : 08-06-02 09:49

-V- <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cff6a7b$0$13486$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> fa'en gider at skrive 150 sider 'for sjov'? John Grisham, måske.
>
> Jeg kan videresende det til evt. interesserede.

Jeg læste et AVP manus for ca 5 år siden, hvor det handler om at
Predator'erne sætter aliens ud på diverse planeter for senere at jage dem -
og så tilfældigvis får sat nogen ud på en planet hvor mennesket har en lille
koloni... svjh går det meste af historien ud på at en kvinde og
over-predatoren slår sig sammen for at nakke aliens i stor stil da alle
andre er døde... mindede meget om "Aliens" svjh.

Er det den du har?

Fra : -V-

Dato : 08-06-02 10:28

"Morten DH" <morten@no-spam-drejoe.dk> skrev:
> [...]
> over-predatoren slår sig sammen for at nakke aliens i stor stil da alle
> andre er døde... mindede meget om "Aliens" svjh.

Lyder som den, ja. Hvis jeg skal være helt ælig, så har jeg ikke læst det
helt færdigt, men handlingen tegner som du siger der.

-V-

Fra : DrMarten

Dato : 24-07-02 15:08

1 stk manuskript denne vej, tak
If u please
------------snip---------

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 24-07-02 15:22

DrMarten wrote:

> 1 stk manuskript denne vej, tak
> If u please
> ------------snip---------

Jeg kunne da også være interesseret

Mvh. Jacob.

Fra : Mogens

Dato : 24-07-02 16:02

On Wed, 24 Jul 2002 16:22:07 +0200, Jacob Holm Jorgensen
<jacob.hj@abk.auc.dk> wrote:

>Jeg kunne da også være interesseret

Me too, please.

mvh Mogens

Fra : -V-

Dato : 24-07-02 17:16

"Mogens" <moveng@portalen.no> skrev i en meddelelse
> [...]

Er sendt til alle tre. Giv mig et praj, hvis I har modtaget det.

-V-

Fra : Mogens

Dato : 24-07-02 19:11

On Wed, 24 Jul 2002 18:15:32 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Er sendt til alle tre. Giv mig et praj, hvis I har modtaget det.

Er modtaget. Tusind tak.

mvh Mogens

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 24-07-02 23:24

-V- wrote:

> Er sendt til alle tre. Giv mig et praj, hvis I har modtaget det.
>

> -V-

Modtaget, og mange tak for det

Jeg hørte i forbindelse med optagelsen af Resurrection rygter
(selvfølgelig) om en option til Ms Weaver om medvirken i en eventuel
Alien 5; nogen der kan komme med mere konkret info vedrørende dette?

Mvh. Jacob.

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 25-07-02 06:53

> Er sendt til alle tre. Giv mig et praj, hvis I har modtaget det.

> -V-

Hvis nu jeg råber "HEP" meget højt, kunne du så kaste det mod mig også?! :)

Lars B. Jensen
http://www.zulfo.dk http://www.sheewaklub.dk

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 25-07-02 07:30

Jeg vil ymdygt også gerne bede om manus'et

Anders Hyltoft

Fra : Jens Thomsen

Dato : 25-07-02 10:14

"Anders Hyltoft" <anders@hyltoft.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil ymdygt også gerne bede om manus'et

I kan altså hurtigt hente det selv på Drew's Script-O-Rama. Drew har haft
det liggende længe.

http://www.script-o-rama.com/

Et direkte link:

http://geocities.com/scifiscripts/scripts/aliens_vs_predator.txt

MVH
Jens

Fra : Collec2r

Dato : 26-07-02 16:14

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> skrev i en meddelelse
> I kan altså hurtigt hente det selv på Drew's Script-O-Rama. Drew har haft
> [...]

Yes yes yes........

Jeg har i _meget_ lang tid ledt efter manuskripter til Star Trek serierne.
Jeg vidste bare ikke lige at de hed transcripts. Tak.......

Collec2r

Fra : Morten Skovgaard

Dato : 24-07-02 18:16

"DrMarten" skrev

Hit me! I'm all over it... :)

/Morten

Fra : Jesper Winding

Dato : 24-07-02 20:37

Hey - jeg kunne også godt bruge et - bare kom med den

-=JESPER=-

Fra : Ulrik Kold

Dato : 24-07-02 23:45

Jesper Winding wrote:
> Hey - jeg kunne også godt bruge et - bare kom med den
>
> -=JESPER=-

Hey, oss' mig! Oss' mig! ..eller... Altså: Be' om?

..kold
--
Hi! I'm your friendly neighborhood signature virus. -|- www.ulrikkold.dk
Copy me to your signature file and help me spread! -|- mig@ulrikkold.dk

Fra : Jeppe Møller

Dato : 25-07-02 08:59

Jeg får sikkert aldrig læst det, men eg kunne godt tænke mig et eksemplar
Mail el. dk.binaer? Du er jo snart sat på heldagsarbejde emd at maile manus
rundt
/Jeppe M''

Fra : Daniel Brenøe

Dato : 06-06-02 12:24

Jeg fandt følgende på http://www.darkhorizons.com/news.htm

Daniel film@removethispc.dk

Wednesday, January 23rd 2002
Alien 5: Ridley Scott commented last week he's been considering a
fifth "Alien" film as one of his next projects, now he expanded on
those remarks to The Chicago Sun Times - "I'm seriously mulling it over.
I think it would be a lot of fun, but the most important thing is to
get the story right". Scott however isn't keen on the 'aliens infest
Earth' idea saying "Earth would be interesting, and there is talk
about it" in a rather bored tone, rather he'd like to explore the idea
of their origins: "I say we should go back to where the alien creatures
were first found and explain how they were created.
No one has ever explained why. I always figured that a battleship
carrying bio-mechanical organisms that could be weapons was sent into
space with some space jockey who didn't last long".

Monday, March 11th 2002
Alien 5: Ridley Scott may not be doing it, but he slipped out a
telling quote in the latest issue of Total Film UK -
"Well, James Cameron is involved in it now"

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 06-06-02 20:35

"Daniel Bren?" <dfr25@hotmail.com> wrote in message news:<3ab1e46c8b729ac8511b6410aa47e562.62256@mygate.mailgate.org>...
> [...]
> telling quote in the latest issue of Total Film UK -
> "Well, James Cameron is involved in it now"

....men det slag er jo allerede overstået?!? Predator vandt! hvis man
ser godt efter i Predator 2 i scenen hvor Danny Glover er inde i
Predators rumskib og konkluderer at vor skumle ven er på safari - så
hænger der faktisk et alien-kranium i hans kraniegalleri! Så hvorfor
bruge mere tid på det? Vi kender resultatet (selv om jeg personligt
synes det kunne være sjovere hvis Alien'en flåede ham i
småstykker...)...

Fra : Martin Møller

Dato : 06-06-02 23:43

"Daniel Brenøe" <dfr25@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> telling quote in the latest issue of Total Film UK -
> "Well, James Cameron is involved in it now"

Synes ikke rigtig jeg kan finde den omtale nogen steder på den side du
refererer til. Har du et direkte link?

Martin

Fra : Daniel Brenøe

Dato : 07-06-02 21:43

> Synes ikke rigtig jeg kan finde den omtale nogen steder på den side du
> refererer til. Har du et direkte link?
>
> Martin

Jep:
http://www.darkhorizons.com/news/020311.htm