MS Windows
briani 27239
Hvor er BIOS'en blevet af?
Fra : Camilla Bjørn

Dato : 06-06-02 10:29

Hej NG.

Jeg sidder med min kærestes laptop, og roder lidt med en KBC ERROR.
Umiddelbart vil en BIOS opdatering løse problemet, men her kommer så mit
spørgsmål.

Hvor pokker er BIOS blevet af??? Der ligger Win ME på maskinen, og når jeg
starter op, skriver den:
Toshiba - in touch with tomorrow. Derefter går den direkte til Win ME's
startbillede - altså ingen mulighed for at trykke del, og komme ind i BIOS
(jeg vil gerne se hvilken version der ligger i forvejen, og evt. nøjes med
at rette på den nuværende)

Hvad gør jeg?

MVH MD

Fra : Camilla Bjørn

Dato : 06-06-02 10:33

Hej igen...
Det er forresten en Toshiba Satellite 4000 CDT

Hej hej

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 06-06-02 10:38

"Camilla Bjørn" <camNOSPAM@musling.dk> wrote in message
> [...]
> (jeg vil gerne se hvilken version der ligger i forvejen, og evt. nøjes med

Det er bare fordi der er blevet lagt en Toshiba billede ovenpå det du plejer
at se som bios billedet. Prøv med de gængse taster når Toshiba logoet kommer
frem (F1,F10,ESC,DEL). Hvis du trykker ESC skulle du gerne få det 'normale'
BIOS opstarts billede..

/Dennis

Fra : Martin K

Dato : 06-06-02 10:47

Camilla Bjørn wrote:
> [...]
> ind i BIOS (jeg vil gerne se hvilken version der ligger i forvejen,
> og evt. nøjes med at rette på den nuværende)

På de Toshibaer jeg har roddet med var kombinationen ESC hurtigt efterfulgt
af F2!

--
Martin K

Fra : Camilla Bjørn

Dato : 06-06-02 14:56

> På de Toshibaer jeg har roddet med var kombinationen ESC hurtigt
efterfulgt
> af F2!
>
> --
> Martin K

Tak skal I ha'. Det med esc. - F2 virkede. Nu skal jeg "bare" have opdateret
BIOS'en, den kører med en gammel 7.6.

MVH MD