Også billeder herfra :- )
Fra : Lene

Dato : 06-06-02 10:24

Hej igen...

Jeg glemte helt at sige, at der er kommet flere billeder på vores
hjemmeside...Der er kommet billeder i Nipses galleri, og der er også
kommet flere i Hules galleri ( endda et hvor han har olie i fedthalen
kom jeg lige til at se..Hmm :- )) I Felix´ galleri er der også kommet et
par enkelte til :- ) Alle billederne i gallerierne kan selvfølgelig
gøres større, hvis man klikker på dem :- ))
Nipses billede kommer med på forsiden i weekenden, når Klaus får tid til
at lave det :- )

Adressen til vores hjemmeside er : www.erler.dk

Mange hilsner fra Lene

Fra : Camilla Reib

Dato : 06-06-02 10:39

Hvor er hun altså bare nuttet!!!
Jeg blev helt rørt over billederne!!!

Held og lykke med hende!

Venligst fra Camilla.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 06-06-02 11:47

Lene <Lene_lock@gmx.net> writes:

> [...]
> gøres større, hvis man klikker på dem :- ))
> Nipses billede kommer med på forsiden i weekenden, når Klaus får tid til

Jae hun er da godt nok en pænt stykke nips, æv nogen killinger skulle ikke
have lov til at vokse sig store..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 07-06-02 17:36

Hvor er det nogen gode billeder og hvor er Nipse sød ....

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla
Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen

Fra : Lene

Dato : 10-06-02 13:40

Hej Camilla R, Henrik og Camilla C :- ))

Mange tak for jeres pæne ord om Nipse ;- ) Hun er bare en dejlig killing :-
)
Der vil løbende komme nye billeder på hjemmesiden, så I kan følge lidt med i
hendes opvækst :- )

Mange hilsner fra Lene og lille Nipse ( som vist nok godt ved, at hun er
lækker :- ))
www. erler.dk

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 10-06-02 14:09

In article <3D049E1B.647D43F3@gmx.net>, Lene_lock@gmx.net says...

> [...]
> hendes opvækst :- )
>
> Mange hilsner fra Lene og lille Nipse ( som vist nok godt ved, at hun er

Nååårh en dejlig lille uldtot Tillykke !

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : Lene

Dato : 12-06-02 12:47

Jacob Saaby Nielsen wrote:

Hej Jacob :- )

> Nååårh en dejlig lille uldtot Tillykke !

Mange tak :- ) Jep, hun er en rigtig uldtot :- ) Det er svært ikke at "gramse" på
hende heeele tiden :- )

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk