Nipse er flyttet ind :- )
Fra : Lene

Dato : 06-06-02 10:20

Hej allesammen...

Så er vores lille Nipse Nål flyttet ind :- )) Og hun er bare så dejlig
:- ) Hun er helt enormt social. både overfor os og de andre katte.
De andre katte har taget godt imod hende...Felix forguder hende
simpelthen...Efter hun havde været her 1 time vaskede han hende,så det
var bare dejligt...Heldigvis ser Nipse også et stort lys i Felix, så de
bruger meget tid sammen på at vaske, nusse og lege...Felix giver hende
lov til ALT :- )) Hun må gerne stå på hans hovede, så hun kan vaske ham
ordentligt i ørerne, og hun må også lede efter mælkebaren ( selvom han
ser lidt "panikken" ud : hjælp mig lige her, hva ). Jo han er en rigtig
hygge-onkel-kastrat :- )Hende og Hule er også blevet gode venner, de er
meget glade for hinanden...Somme tider, når de rigtig hygger, begynder
Nipse at lede efter mælkebaren. DET synes Hule ikke er sjovt, og så går
han altså :- ) Man er vel en hankat :- ) Han kan heller ikke helt
forstå, at hun er så lille, at hun vælter, hvis han skubber for meget
til hende, når de leger :- ) Så ser han helt forlegen ud : ups altså :-
)
Kasmira er stadig lidt mopset. Men det bliver da langsomt bedre...Nipse
må gerne sove ved siden af hende nu, så det skal nok komme :- ) De lå
også begge på mit skød samtidig igår, uden Kasmira blev sur... Nipse er
lidt en sej tøs, og er egentlig ikke bange for noget...Men derfor kan
det jo være godt at have sine 2 personlige body guards, hvis nu hende
Mira bliver for styg :- ) Så stiller Hule og Felix sig op på hver deres
side af Nipse og glor på Mira, indtil hun ikke knurrer og hvæser af den
lille mere :- )) Jo de drenge passer skam på lillesøster :- )
Nipse er bare en herlig killing :- )) Samtidig med at hun har krudt
bagi, er hun også verdens største kælepotte...Hun elsker at nusse og
putte...Og bare man snakker med hende går motoren igang på højeste
styrke :- )) Tidligt i morges vågnede jeg ved, at hun gned sit lille
bløde babyhovede mod mit...Så skulle hun lige nusses lidt, hvorefter hun
lå sig ned ved siden af mig, og så snorkede vi videre :- ) Dejligt :- )
Jeg stopper nu ( kunne ellers blive ved laaang tid om hvor fantastisk
hun er :- )) Jeg ville bare lige fortælle, at det går rigtig godt, og at
hun er blevet super gode venner med Hule og især Felix :- ) Mira
arbejder hun stadig på at tø op, og det går som sagt meget godt indtil
videre :- ))
Mange glade hilsner fra Lene og hele Missebanden