Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvilket digital kamera til 2000 kr ??
Fra : jakob

Dato : 06-06-02 09:21

Jeg skal ud og investere i et digitalkamera der skal koste et par
tusind. Det må meget gerne være et med en eller anden form for memory
kort og det skal gerne kunne optage mpeg film også.

Jeg har set et fra samsung der ser rimeligt ud, men hvad kan ellers
anbefales ??

Venlig hilsen

Jakob H K

Fra : Mikkel Bech-Petersen

Dato : 06-06-02 11:50

Var de svar du fik i går på samme spørgsmål ikke gode nok?

/Mikkel

Fra : jakob

Dato : 06-06-02 11:37

In article <3cff2f53$0$47956$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
mikkel@inet-design.dk says...
> Var de svar du fik i går på samme spørgsmål ikke gode nok?

Jeg har ledt efter mit indlæg men kunne ikke finde det, derfor troede
jeg at der var gået noget galt da jeg postede det og prøvede derfor
igen, beklager..

Jeg kigger lige igen.

Jakob

Fra : jakob

Dato : 06-06-02 11:37

In article <3cff2f53$0$47956$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
mikkel@inet-design.dk says...
> Var de svar du fik i går på samme spørgsmål ikke gode nok?

Ahhh nu har jeg fundet det og jo, svarene var gode nok.

Jakob