Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon kameraér
Fra : Jacob Olsen

Dato : 06-06-02 09:07

Det bliver muligvis et canon kamera digitalt jeg skal have.!!

Kan nogen forklare mig forskellen mellem

A10
A30

Fra : SHN

Dato : 06-06-02 10:42

Det kan Canon vel. Kig på deres hjemmeside:
http://www.powershot.com/powershot2/home.html

- har iøvrigt selv lige bestilt et A40.

Søren

Fra : Clark Kent

Dato : 06-06-02 14:05

Det burde du selv kunne finde ud af...........men det er måske for varmt?

Fra : Jacob Olsen

Dato : 06-06-02 14:55

Næ nej, men jeg undrer mig bare....
Ser man på nedenstående data, så minder de meget
om hinanden, så meget, at jeg ikke kan forstå at man laver
så 2 ens kameraer....

Canon PowerShot A10
Max Resolution: 1.300.000 pixels / 1363x972
Memory: 14-50 pics / 8MB CompactFlash
Display: 1.5" LCD
Sensor: 1/2.7" CCD
Zoom: 3X Optical / 2X Digital
Interface: USB
Warranty: 2 Years

2.647 kr

Canon PowerShot A30
Max Resolution: 1,3Mpixels / 1280x960 / AVI
Memory: 10-16 pics / 8MB CompactFlash
Display: 1.5" LCD TFT
Sensor: 1/2.7" CCD
Zoom: 3X Optical / 2X Digital
Interface: USB
Warranty: 2 Years
Producent varekode: 7635A008AA
2.639 kr

Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 06-06-02 17:50

> Canon PowerShot A10
> Max Resolution: 1.300.000 pixels / 1363x972

> Canon PowerShot A30
> Max Resolution: 1,3Mpixels / 1280x960 / AVI

Ja, det kan måske virke lidt sært at det kun er videofunktionen der er til
forskel. Det er dog det samme med IXUS og IXUS v. Man kan så undre sig endnu
mere over hvorfor Canon har lavet en IXUS v2 (som jeg forresten lige hat
købt - dejligt kamera). Forskellen på IXUS v og IXUS v2 er så vidt jeg ved
bare, at man kan lave nogle flere manuelle instillinger (Har jeg ret?).

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-06-02 17:52

In article <3cff1809$0$78750$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> wrote:

> Det bliver muligvis et canon kamera digitalt jeg skal have.!!
>
> Kan nogen forklare mig forskellen mellem
>
> A10
> A30

www.dpreview.com

A30 kan vist nok optage video, og kan have længere åbningstid (ved at
ændre ISO indstillingen)