Ericcson R320s - hvordan skifter man skins~
Fra : Villy Skov

Dato : 06-06-02 08:21

Er der en der ved hvordan man skifter skins på Ericcson R320s. Skal
man pille en skrue ud eller er der nogle nitter der skal presses på ?

Mvh Villy

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 07-06-02 11:24

On 6 Jun 2002 00:21:24 -0700, villyskov@my-deja.com (Villy Skov)
wrote:

>Er der en der ved hvordan man skifter skins på Ericcson R320s. Skal
>man pille en skrue ud eller er der nogle nitter der skal presses på ?

Det gør man ikke, den er ikke lavet til at skifte skin på og efter
hvad jeg kan se er den nittet sammen så du vel høkst sandsynlige
ødelægge den ved at skille den ad uden special værktøj.

Kan man overhoved få skins til den fon?
Der er vel ikke meget sjov ved at skifte fra den kedlige Bordaux rød
til den ligeså kedlige marine blå?

Hvis du vil have et andet skin vil jeg anbefale et Nokia skin, du går
ned i en butik køber en Nokia f.eks. 3410 med et godt uvalg af
forskellige skin og smider din gamle 320 ud

mvh
Anders