Indbildsk gravid tæve der piver meget ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-06-02 08:19

Hej NG.

Vores 2½ års flat plejer at blive indbildsk gravid efter hver løbetid, men
denne gang er hun helt fra den.
Hun render rundt med sin pivehund og er fuldstændig rundt på gulvet.
Vores lille datter på lidt under 2 mdr. sover hele natten, men vores 2½ års
hund holder os vågne !!!!

Er der et eller andet naturlægemiddel eller lign. der kan hjælpe hende ?

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 06-06-02 09:54

Hej
Løsningen for min hund var at fjerne alle pivedyr, eller andet legetøj som
hun tog til sig som hvalpe, det gjorde hende lidt urolig i starten, men
snart efter faldt hun til ro, nu var der jo ikke mere at være "mor" for.
/Carina

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-06-02 10:02

"Carina Enevoldsen" <hybrid@aussies.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hun tog til sig som hvalpe, det gjorde hende lidt urolig i starten, men
> snart efter faldt hun til ro, nu var der jo ikke mere at være "mor"

Vi har overvejet det, men vil hun ikke blive fuldstændig ødelagt, hvis nu
hendes "hvalp" er forsvundet ?

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 06-06-02 10:49

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en
meddelelse news:3cff0cdb$0$218$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Er der et eller andet naturlægemiddel eller lign. der kan hjælpe
hende ?

Jeg ville nok prøve at snakke med dyrlægen og enten Baldrian eller
deestres der begge vil sætte berolige hende lidt .. men prøv at tage
en snak med din dyrlæge om dette ..
Hej fra Ami

Fra : Lene Thorup

Dato : 06-06-02 18:26

Hej Christian!

Først og fremmest skal I fjerne alt hvad der hedder pivedyr og lign.

Så er der jo ingen "hvalpe" at passe på!.

Men det er slet ikke sikkert det er nok, hvis hun er meget angrebet.

Der findes et lægemiddel som hedder gallastop - det fåes hos dyrlægen, men
er lidt dyrt. Men det er nok det værd i jeres situation.

Hilsen
Lene

Fra : Louise

Dato : 06-06-02 19:49

Det hjælper bare ikke altid at fjerne pivedyrene. Nogle bekendte har en tæve
som bare gik over til sokker, vaskeklude, sko etc etc. Men det gik over
efter 2-3 løbetider. Har hørt at det for nogle er så galt at de til sidst
får tæven steriliseret.
mvh
Louise