MS Windows
briani 27239
fejl i expolrer
Fra : itom

Dato : 06-06-02 07:00

Jeg har nu formateret harddisken to gange og lavet update på win Me, for at
blive kvit dette problem, men intet har hjulpet. Problemet er at hver gang
jeg forsøger at gå på bestemte sider på internet, kommer der en tekstrude på
hvori der står: skiftevis enten explore eller "lexplore har lavet en fejl i
user.exe. Lukker." Så kan man kun gøre en ting, det er tryk på luk og man
ryger ud af internettet, meget irriterende. Er der nogen der kan give et
kvalificeret bud på og eventuelt hvordan man retter dette. Er det sofware
eller hardwareproblem.
Mvh. IB

Fra : Mads Leth

Dato : 06-06-02 09:08

Kan du evt. poste en af de web-adresser hvor det går galt så vi andre
kan tjekke om vi har samme fejl?

ML

Fra : news.tele.dk

Dato : 06-06-02 11:15

Hej

Jeg har selv haft problemer omkring dette, det vidste sig at være
ramproblemer. Da jeg byttede min ramblokke var problemet løst.

Hilsen

Søren

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-06-02 11:57

Thu, 6 Jun 2002 12:15:00 +0200, skrev "news.tele.dk"
<test@test.dk>:

>Jeg har selv haft problemer omkring dette, det vidste sig at være
>ramproblemer. Da jeg byttede min ramblokke var problemet løst.

Kan du ikke bruge dit eget navn som afsender i stedet
news.tele.dk?

Iøvrigt når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter
netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark