GTA3: 6 i wanted level anyone?
Fra : Ken

Dato : 06-06-02 01:28

Jeg kan kun komme op på 5 uanset hvad jeg gør.
Selv hvis indtaster cheatkoden, så aktiverer den ikke nummer 6.

Har nogen prøvet at komme derop.

Fra : Riverwind

Dato : 06-06-02 08:23

Lad mig gætte:
Du er kun nået til Staunton Island?

/Riverwind

Fra : Just Johnny

Dato : 06-06-02 13:56

Ken posted the following:

>Jeg kan kun komme op på 5 uanset hvad jeg gør.
>Selv hvis indtaster cheatkoden, så aktiverer den ikke nummer 6.
>
>Har nogen prøvet at komme derop.

Der er et max niveau for hvor højt din Wanted-rating vil stige, alt
efter hvorhenne du er.

Portland: 4 stjerner
Staunton Island: 5 Stjerner
Shoreside Vale: 6 Stjerner

Jeg har for sjov skyld prøvet at lande en dodo på taget af lufthavnen
(som er stort nok til man kan lette fra det igen) vendte flyet rundt
så det var klart til at lette, og gik så hen til kanten og skød på alt
der bevægede sig. Fik rimelig hurtig en six-star wanted rating mens
kampvogne og militær-trucks kørte forvildede rundt ned på jorden og
kiggede efter mig.
Da jeg løb tør for raketter til at skyde politi-helikoptere ned med,
stak jeg af i Dodo'en og fløj til Portland. Men jeg beholdt alligevel
min 6-star wanted level da jeg landede derovre og blev da også
rimeligt hurtigt nakket af en kampvogn.

Så, jo, man kan godt få 6 stjerner i wanted-level.

Fra : Simon Kamber

Dato : 09-06-02 01:36

On Thu, 06 Jun 2002 14:56:21 +0200, Just Johnny
<just.johnny@your.service> wrote:

>min 6-star wanted level da jeg landede derovre og blev da også
>rimeligt hurtigt nakket af en kampvogn.
Kan det forøvrigt lade sig gøre at ødelægge en kampvogn uden at vedne
den på hovedet?
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : DWM

Dato : 09-06-02 06:26

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det forøvrigt lade sig gøre at ødelægge en kampvogn uden at vedne
> den på hovedet?

Det ser det ikke ud til. Jeg havde en kampvogn da jeg spillede
her i går og skød på en anden i lang tid uden at der skete noget
overhovedet.

/Kenneth Iversen

Fra : Simon Kamber

Dato : 09-06-02 09:56

On Sun, 9 Jun 2002 07:25:32 +0200, "DWM"
<no.valid.email.address@for.you.duh> wrote:

>Det ser det ikke ud til. Jeg havde en kampvogn da jeg spillede
>her i går og skød på en anden i lang tid uden at der skete noget
>overhovedet.
Damn hvor må mange missioner blive lettere hvis det lykkes en at hugge
en kampvogn(man kunne jo også bruge koder, men det indebærer ikke den
samme stolthed)

Fra : MaRk

Dato : 09-06-02 19:22

> Kan det forøvrigt lade sig gøre at ødelægge en kampvogn uden at vedne
> den på hovedet?

ja, brug flamme kaster

MaRk

Fra : Simon Kamber