F1 2002.
Fra : Jakob

Dato : 05-06-02 23:18

Nu har jeg altid været mere til Grand Prix 3, på grund af den herlige
detaljegrad omkring bilerne. Men da folk har snakket en del om
F1-2001, og jeg fik mulighed for at købe spillet så tidlig efter
release, valgte jeg at give det en chance.
God fartfornemmelse helt sikkert. Men jeg er altså stadig mest til
styringen i GP3.

Fra : Jens Jensen

Dato : 07-06-02 19:37

Har købt F-1 2002 idag. Det er et fedt spil - dog æder det en del af din PC
kraft med alt slået til. grafikken er jeg dog ikke helt tilfreds med.
Nu er GP4 jo på trapperne - glæd dig (forhåbentlig).

/Jens.

Fra : Chipmand

Dato : 16-06-02 21:41

On Fri, 7 Jun 2002 20:36:47 +0200, "Jens Jensen" <cow-one@sol.dk>
wrote:

> [...]
>kraft med alt slået til. grafikken er jeg dog ikke helt tilfreds med.
>Nu er GP4 jo på trapperne - glæd dig (forhåbentlig).

Jeg tilslutter mig F1 2002 er for fedt især multiplayerdelen. Håber
GP4 kommer med samme funktion. Så man kan race over internet mod andre
ligesom i F1 2002

Mvh
Chipmand
(chipmand-dk i F1 2002 på internettet)