Mobil fra tyskland???
Fra : Fam Hauge

Dato : 05-06-02 22:26

Hej NG.

kan man købe en mobil fra udlandet. fx tyskland, og så sætte et dansk
simkort i??

Jeg så en Ericsson t68i i flensborg til 2300 dkr uden simlås.... Meget
attraktivt!

Mvh
Rasmus

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-06-02 22:34

"Fam Hauge" <hauge@hansen.tdcadsl.dk> wrote in message

> kan man købe en mobil fra udlandet. fx tyskland, og så sætte et dansk
> simkort i??

Hvis den ikke er sim-låst skulle der vel ikke være nogen problemer i at
bruge den med et Dansk SIM kort!

> Jeg så en Ericsson t68i i flensborg til 2300 dkr uden simlås.... Meget
> attraktivt!

Og det er uden abonnement??

Har du et link?

Fra : Fam Hauge

Dato : 06-06-02 06:35

> "Fam Hauge" <hauge@hansen.tdcadsl.dk> wrote in message
>

> Har du et link?

Nej, men butikken hed vist noget med Mobil Com....
Den ligger på gågaden i flensborg. Tæt på Coma 3000 ( en tøjbutik)...

Mvh
Rasmus Hauge

Fra : John K

Dato : 06-06-02 16:11

> Nej, men butikken hed vist noget med Mobil Com....
> Den ligger på gågaden i flensborg. Tæt på Coma 3000 ( en tøjbutik)...

MobilCom er en tysk kæde.
Du kan eventuelt læse mere på www.mobilcom.de

Mvh

John K

Fra : GiWeo

Dato : 06-06-02 08:57

Ja, hvis ikke telefonen er sim-låst - men det er ikke sikkert at der
er Dansk sprog-pakke i den !! Der er i hvert fald ikke Tysk i den
Danske pakke

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på

Fra : Holmes

Dato : 06-06-02 13:59

> Ja, hvis ikke telefonen er sim-låst - men det er ikke sikkert at der
> er Dansk sprog-pakke i den !! Der er i hvert fald ikke Tysk i den
> Danske pakke

Det kan man vel løse med en software-upgrade?

Fra : Fam Hauge

Dato : 06-06-02 16:20

"GiWeo" <do@os.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, hvis ikke telefonen er sim-låst - men det er ikke sikkert at der
> er Dansk sprog-pakke i den !! Der er i hvert fald ikke Tysk i den
> Danske pakke

Kan man så ikke "bare" opdatere telefonen med dansk software??

Mvh
Rasmus

Fra : GiWeo

Dato : 07-06-02 14:41

Hesja

>Kan man så ikke "bare" opdatere telefonen med dansk software??

Jo, men det er desværre ikke noget man "bare" gør - men jeg ved ikke
hvad Ericsson skal have for det ?

Fra : Michael

Dato : 06-06-02 21:36

Ikk for nooget med er du helt sikker på det var en T68.
For det har står på deres hjemmeside.
Har du husket at det er Euro ikke D-mark
Eller du har taget forkert af T65 og T68
Jeg skal ned og have en, hvis du er sikker-
Ericsson T68i

Modell
Ericsson T68i

Wert ohne Vertrag
? 599,00

Netzstandard
GSM 900/1800/1900

> [...]
> simkort i??
>
> Jeg så en Ericsson t68i i flensborg til 2300 dkr uden simlås.... Meget

begin 666 00_tab_rechts_oben.gif
G+ `````-`!,```,96+H:((2PJ8:D4^ )-@M>*(YD:9YHJJY;`@`[
`
end