Nokia 9210 hvor og pris ?
Fra : jehj@email.com

Dato : 09-02-01 22:57

Skal bruge en 9210 hvor finder jeg sådan en ?

--

PC-Smeden
Jens Hjermitslev

Fra : Kenneth

Dato : 10-02-01 12:23

Den må du vist vente lidt med. Jeg har ikke set den nogen steder!

Kenneth kennethsejberg@privat.dk

Fra : Peter Rongsted

Dato : 10-02-01 17:57

"jehj@email.com" <jehj@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Skal bruge en 9210 hvor finder jeg sådan en ?

Den kommer først i 2. kvartal.

Peter

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 10-02-01 23:54

Hej...

rongsted@dontspam.image.dk (Peter Rongsted) wrote:

>Den kommer først i 2. kvartal.

Hvilket på "Nokia sprog" nok betyder omkring juletid
--
M.v.h. Ole

Fra : Peter Rongsted

Dato : 12-02-01 11:50

Ole Rasmussen <ole@rasmussen.org> wrote:

>Hej...

>Hvilket på "Nokia sprog" nok betyder omkring juletid

Det er svært at sige. Nogen gange passer tidspunkterne, andre gange er de
meget optimistiske.

Peter