MS Windows
briani 27239
modemhøjttaler i XP
Fra : Lars Ninn

Dato : 05-06-02 22:03

Hej - Er der en der ved hvordan jeg fjerner lyden fra et Sandberg 56k
pci-modem når det ringer op til min udbyder (Jeg har kørt skydeknappen i
egenskaberne for mit modem helt til venstre men det har ikke hjulpet)
mvh
Lars Ninn

Fra : FeZ

Dato : 05-06-02 22:12

"Lars Ninn" <lars.ninn@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej - Er der en der ved hvordan jeg fjerner lyden fra et Sandberg 56k
> pci-modem når det ringer op til min udbyder (Jeg har kørt skydeknappen i
> egenskaberne for mit modem helt til venstre men det har ikke hjulpet)

Du skal gøre det i egenskaberne for din opkaldsforbindelse - ikke i
kontrolpanelet under egenskaber for selve modemet.
Nu ved jeg ikke hvilken windows du bruger, men det er noget i
stil med gå ind under netværkssteder og vælge egenskaber
for den opkaldsforbindelse du vil ændre.
Herinde kan du konfigurere hvorledes modemet skal opføre
sig - bl.a. styre lydstyrken.
--
FeZ

Fra : Lars Ninn

Dato : 05-06-02 22:14

Tak for hjælpen
/Lars

Fra : FeZ

Dato : 05-06-02 22:17

> Tak for hjælpen

Velbekomme - og jeg ved jo godt alligevel hvilken
windows du bruger. Du var jo så flink at skrive det
i subject
--
FeZ

Fra : Loke

Dato : 06-06-02 09:38

kontrolpanel/telefon og modem instillinger/modemer/egenskaber/avanceret -
tilføj: atm0 (nul)
Det får modemet til at holde kæft.
/Loke