ØVVV (Gixxer pisser igen)
Fra : Femkanten G1

Dato : 05-06-02 21:28

Hej NG

Hmm, nu havde vi lige været væk i 1½ dag, og da vi kom hjem, var der ingen
tis problemer (vores nabo har passet, kæle osv. imens)

NÅR... men vi var glade osv.. men nu var kæresten lige gået i seng, og VUPTI
40 min. senere havde den pisset igen... på dynen... ALDRIG på sengen.... kun
dynen..

Når, men imorgen køber jeg det Filifriend, eller hvad navnet var :D Håber
det hjælper... er ved at være pænt desperat.....

mvh Tommy Fer
..... og pis katten Gixxer

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 05-06-02 21:46

in article adlssc$4fi$1@news.cybercity.dk, Femkanten G1 at
femkanten@hotmail.com wrote on 05/06/02 22:28:

> Når, men imorgen køber jeg det Filifriend, eller hvad navnet var :D Håber
> det hjælper... er ved at være pænt desperat.....

Feliway...
Felifriend er til at hjælpe med sammenføring af katte
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte
Donna & Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Femkanten G1

Dato : 05-06-02 21:42

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> skrev i en meddelelse
> in article adlssc$4fi$1@news.cybercity.dk, Femkanten G1 at

Håber

> Feliway...
> Felifriend er til at hjælpe med sammenføring af katte

Ok..

Takker, havde fået indtrykket af at felifriend var en videre udvikling, ifl.
en anden bruger af gruppen..

mvh Tommy

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 05-06-02 22:19

in article adltmc$65d$1@news.cybercity.dk, Femkanten G1 at
femkanten@hotmail.com wrote on 05/06/02 22:41:

> Ok..
>
> Takker, havde fået indtrykket af at felifriend var en videre udvikling, ifl.
> en anden bruger af gruppen..

Det var osse mig.
Felifriend _er_ en videreudvikling - der er beregnet til at berolige og føre
katte sammen.
Feliway er udviklet først - til at få katten til at lade være med at markere
v.h.a. urin og kradsning. Som en sideeffekt opdagede man det beroligende, og
så udviklede man Felifriend specielt til det. Men da det er markering der er
dit problem og du siger at katten virker tryg, tror jeg at du bør vælge
Feliway
Men du skal jo til dyrlægen efter det, så det var nærliggende at spørge om
råd her med det samme du er der. Held og lykke med projektet

Fra : Femkanten G1

Dato : 05-06-02 21:41

lige lidt mere....

Hmm, jeg udelukker lidt at den ikke kan nå bakken.. .da den kun pisser på
dynen. ikke i sengen eller andre steder.. .altid på dynen. Er ret sikker på
at det er en form for fetish udyret har skabt sig....

Maden og kattebakken er pænt adskilt.

Kattebakken er ren

Den både urinere og "gør" i kattebakken normalt.

At gøre sengen uattraktiv, ved f.eks. en voks dug... det dur jo ikke
rigtigt... da problemet kun er tilstede når vi er i sengen. (så nu er reglen
bare at de ikke må være i sengen..) MEEN, når man sover er det ikke skide
nemt at kontrollere....

Hmm, må snakke med dyrlægen imorgen

mvh Tommy Fer